گاوصندوق نسوز قابلیت ضد آب بودن

 گاوصندوق‌ها از سری محصولاتی هستند که امروز طرفداران بسیار زیادی دارند. تولیدکنندگان گاوصندوق تلاش می‌کنند، بتوانند گاوصندوق‌هایی را با ویژگی‌های بسیار عالی تهیه کنند و در اختیار افراد قرار دهند.
یکی از ویژگی‌های بسیار عالی که درون گاوصندوق‌ها وجود دارد، قابلیت نسوز بودن می‌باشد.

معمولاً افراد به دنبال این هستند، بتوانند گاوصندوق‌های با قابلیت نسوز بودن تهیه کنند. نکته‌ای که برای بسیاری از افراد به وجود می‌آید، این است، آیا گاوصندوق‌های نسوز قابلیت ضد آب بودن دارند. مسئله ضد آب بودن زمانی برای افراد مطرح می‌شود، نفوذ آب به درون گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی برای افراد داشته باشد.

برخی از افراد این تصور را دارند، گاوصندوقی که قابلیت نسوز بودن دارد، پس به دلیل اینکه می‌تواند در برابر آتش سوزی مقاوم باشد، در برابر نفوذ آب هم مقاوم است. در صورتی که باید بدانید این قابلیت نسوز بودن و قابلیت ضد آب بودن جدا از هم هستند، اصلاً با هم اشتراکات زیادی ندارند. 

آب قدرت بسیار زیادی دارد. آب از کوچک‌ترین درز به درون فضا وارد می‌شود، می‌تواند مشکلاتی را برای افراد به وجود بیاورد. زمانی که صحبت از ضد آب بودن گاوصندوق است، یعنی باید بدانید که یک فعالیت‌های خاصی را برای مهروموم کردن گاوصندوق در نظر می‌گیرند تا بتوانند از نفوذ آب جلوگیری کنند. 

روش ضد آب کردن گاوصندوق کاملاً برعکس نسوز بودن است، روند ساخت متفاوتی را درگیر می‌کند. اصلاً نمی‌توانیم، بگوییم گاوصندوق‌هایی که قابلیت نسوز بودن دارند، قابلیت ضد آب بودن هم درون آن‌ها وجود دارد. 

گاوصندوق

نکات مهم برای نسوز بودن گاوصندوق

 برای ساخت گاوصندوق از آلیاژهای فولاد و تنگستن استفاده می‌کنند. تنگستن نقطه ذوب بالاتری نسبت به فولاد دارد، به راحتی می‌تواند یک عایق حرارتی بسیار عالی را در گاوصندوق‌ها به وجود بیاورد.

در ابتدا تلاش می‌کنند، دیواره اصلی که برای تولید گاوصندوق وجود دارد، را در نظر بگیرند.
بعد دیواره دوم را قرار می‌دهند. بعد ماده‌ای که قرار است، بین این دو جداره بگذارند، را در نظر می‌گیرند.

با در نظر گرفتن ماده‌ی عایق می‌توانند یک عایق حرارتی بسیار عالی را به وجود بیاورند. در نظر گرفتن دیواره اصلی گاوصندوق و پر کردن عایق حرارتی 70 درصد از مراحل تهیه گاوصندوق را شامل می‌شود.
ولی باید بدانید که علاوه بر بدنه گاوصندوق باید تمامی قسمت‌های گاوصندوق هم قابلیت نسوز بودن داشته باشند. 

قفل گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی دارد، حتماً قابلیت نسوز بودن داشته باشد.
عایق بودن قفل در قفل‌های الکترونیکی که در دمای بالا دچار مشکل نشوند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

تولید کنندگان تلاش می‌کنند با مهروموم کردن قالب در و بدنه با استفاده از مواد منبسط شونده و امکاناتی مانند دیواره رطوبت رتبه نسوز گاوصندوق را افزایش دهند، ویژگی‌های بالایی را برای آن‌ها در نظر بگیرند. 

گاوصندوق

نکات مهم برای ضد آب کردن گاوصندوق‌

برای اینکه بتوانند گاوصندوقی را ضد آب کنند؛ لازم است به مواد متفاوتی توجه کنند.

ولی باید بدانید که برای ضد آب کردن گاوصندوق ضخامت فولاد اهمیت بسیار زیادی ندارد. موردی که باعث می‌شود، گاوصندوق‌ها ضد آب شوند، جنس آلیاژ و فولادی به کار رفته برای گاوصندوق است.

همچنین باید بدانید که مهر و مووم کردن تمامی درزهای گاوصندوق و مقاومت سیستم قفل می‌تواند در ضد آب کردن گاوصندوق‌ها تاثیرگذار باشد.

گاوصندوق‌های ضد آب می‌توانند سیستم مکانیکی یا دیجیتالی داشته باشند.

ولی باید بدانید هر موردی که برای قفل گاوصندوق در نظر می‌گیرند، باید بتوانند آن‌ها را به صورتی طراحی کنند، در اختیار افراد قرار دهند که در برابر آب و رطوبت دچار اتصالی و زنگ زدگی نشود.

اگر تلاش کنند، گاوصندوق‌های ضد آبی را تهیه کنند، تمامی این موارد را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. در غیر این صورت در گاوصندوق‌های معمولی قابلیت ضد آب بودن وجود ندارد. 

معمولاً تولیدکنندگان ضد آب بودن را به عنوان یک آپشن تکمیلی درون گاوصندوق‌ها به کار می‌برند.

اگر شما در منطقه زندگی می‌کنید که شرایط منطقه سیل‌خیز است، ممکن است با آبگرفتگی روبرو شوید، بهتر است به دنبال گاوصندوق‌های ضد آب بروید. گاوصندوق‌های ضد آب می‌توانند عملکرد بسیار مهمی برای افراد در شرایط آب و هوایی بد داشته باشند.

گاوصندوقی که قابلیت ضد آب بودن دارد، امکانات مخصوص به خودش را دارد، ممکن است این امکانات درون یک گاوصندوق دیگر وجود نداشته باشد. اگر قصد دارید، گاوصندوقی را خریداری کنید، قابلیت ضد آب بودن داشته باشد، حتماً دقت کنید که نیاز شما را برطرف کند. 

به صورت کلی باید بدانید برطرف کردن نیاز انسان‌ها در هنگام خرید گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی دارد، باید به آن توجه شود. 

گاوصندوق

باید بدانید ویژگی ضد آب بودن گاوصندوق‌ها در موارد و موقعیت‌های خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مثلاً افرادی که در محیط سیل‌خیز یا کسب و کارهایی مانند صرافی‌ها که مقدار زیادی نقدینگی در گاوصندوق‌های خودشان دارند، می‌توانند به سراغ استفاده از گاوصندوق‌های ضد آب بروند.

یک نکته بسیار مهمی که درباره خرید گاوصندوق‌ها اهمیت دارد، این است، برای خرید یک ویژگی خاص ویژگی‌های مهم دیگر را فراموش نکنید. مثلاً برای گاوصندوق‌ها نسوز بودن یا ضد سرقت بودن اهمیت بسیار زیادی دارند، حتماً در هر مورد گاوصندوقی باید وجود داشته باشد.

اگر شما قصد دارید، گاوصندوقی را خریداری کنید امنیت بالایی داشته باشد، بتواند برای شما ویژگی‌های بسیار عالی را به وجود بیاورد، می‌توانید به سراغ گاوصندوق‌هایی با قابلیت ضد سرقت بودن و نسوز بودن بروید.

ولی اگر قابلیت ضد آب بودن به صورت مجزا برای شما اهمیت دارد، باید دقت کنید، گاوصندوق شما از نظر از نظر نسوز بودن و ضد سرقت بودن و امنیت رتبه مشخص شده داشته باشد. در مرحله بعدی قابلیت ضد آب بودن درون آن وجود داشته باشد. 

باید بدانید که گاوصندوق مد نظر شما باید بتواند استانداردهای لازم را دریافت کرده باشد، ویژگی‌های بالایی را در اختیار شما قرار دهند.

متاسفانه بسیاری از گاوصندوق‌هایی که امروزه در بازار وجود دارند، به صورت تقلبی هستند، مشکلاتی را برای شما به وجود می‌آورند.

برای اینکه بتوانید خرید درستی از گاوصندوق به دست بیاورید، خودتان را با مشکلات روبرو نکنید، بهتر است به مراکز معتبر خرید گاوصندوق مراجعه کنید. مراکز معتبر گاوصندوق به دلیل ویژگی‌های بسیار عالی که دارند، می‌توانند گاوصندوق‌های خوبی را در اختیار شما قرار دهند. 

اگر گاوصندوق تقلبی را خریداری کنید، اصلاً این گاوصندوق نمی‌تواند برای شما عملکرد مناسبی داشته باشد، شما را در شرایط سخت تنها می‌گذارد، مشکلی را بر مشکل شما اضافه می‌کند، پس بهتر است از مشخصات گاوصندوق تقلبی اطلاع داشته باشید.
اصلاً خرید گاوصندوق را به عنوان یک مورد ساده در نظر نگیرید. تلاش کنید تا ویژگی‌های بالایی را برای خرید گاوصندوق در نظر بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *