سوالات رایج در مورد گاوصندوق‌های دیتا

گاوصندوق‌های دیتا از سری گاوصندوق‌هایی هستند که علاوه بر اینکه باید بتوانند امنیت بسیار بالایی را برای مدارک کاغذی و دیجیتالی به وجود بیاورند، همچنین باید بتوانند آن‌ها را از آتش سوزی دور کنند.
برای گاوصندوق‌های دیتا ویژگی‌های بسیار بالایی را در نظر گرفته‌اند، بتوانند این گاوصندوق‌ها را نسبت به گاوصندوق‌های دیگر متمایز‌تر نشان دهند.
لوازمی که درون گاوصندوق قرار می‌دهید، به صورتی هستند که حساسیت‌های متفاوتی دارند. در مرحله اول باید تلاش کنید، در گاوصندوق دیتا مدارک فلزی بعد کاغذی و در مرحله آخر لوازم دیجیتالی را قرار دهید.
ما در این نوشته سوالات رایج در مورد گاوصندوق‌های دیتا را بررسی خواهیم کرد.

اگر به دنبال این هستید، لوازم دیجیتالی را درون گاوصندوق‌های دیتا قرار دهید، باید بدانید، گاوصندوق مد نظر لازم است، ویژگی‌های متفاوت‌تری نسبت به گاوصندوق‌های معمولی داشته باشد. گاوصندوق دیتا می‌تواند عملکرد عالی را در اختیار افراد قرار دهد.

گاوصندوق‌های دیتا

پاسخ به سوالات رایج در مورد گاوصندوق‌های دیتا

سوالات رایج در مورد گاوصندوق‌های دیتا عبارتند از:

  1. ویژگی‌ها و امکانات گاوصندوق دیتا چیست؟
  2. گاوصندوق‌های دیتا چه تفاوتی با محصولات دیگر دارند؟
  3. چه لوازمی را درون گاوصندوق‌های دیتا نگهداری می‌کنند؟
  4. از کجا مطمئن شویم، گاوصندوق دیتای اصل را خریداری می‌کنیم؟

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. ویژگی‌ها و امکانات گاوصندوق دیتا چیست؟

گاوصندوق‌های دیتا یا گاوصندوق‌های داده از سری گاوصندوق‌هایی هستند، در برابر آتش سوزی می‌توانند مقاومت بالایی را از خودشان نشان می‌دهند. طراحی که برای گاوصندوق‌های دیتا در نظر گرفته‌اند، به صورتی است که می‌تواند نسبت به دما و حرارت مقاومت بسیار بالایی را برای افراد به وجود بیاورد.

افراد بدون نگرانی می‌توانند لوازم دیجیتالی خودشان را درون گاوصندوق نگهداری کنند.
بسیاری از افراد فکر می‌کنند، کاغذ نسبت به موارد دیجیتالی می‌تواند مقاومت بیشتری در برابر دمای محیطی داشته باشد.

ولی باید بدانید که کاغذ اینطور نیست.
کاغذ می‌تواند تا دمای 177 درجه سانتیگراد تحمل کند، بدون اینکه دچار آسیب شود.

در صورتی که اگر دمای 177 افزایش پیدا کند، کاغذ کم کم شروع به جمع شدن می‌کند، رطوبت خودش را از دست می‌دهد.

اما باید بدانید که اقلام دیجیتالی در این دما کاملاً از بین رفته است. حداکثر دمایی که اقلام دیجیتالی می‌توانند تحمل کند، حدوداً 50 درجه سانتیگراد می‌باشد، بعد از آن به دلیل دما و رطوبت نامتعادل محیط دچار آسیب می‌شود.

اگر بخواهیم تفاوت بین کاغذ و اقلام دیجیتالی را بررسی کنیم، باید بدانید که میزان مقاومتی که کاغذ و اقلام دیجیتالی دارند، بین 120 درجه تفاوت دارد. 120 درجه یک رقم کاملاً قابل توجهی است، اصلاً نباید آن را نادیده بگیرید.

2. گاوصندوق‌های دیتا چه تفاوتی با محصولات دیگر دارند؟

تفاوت گاوصندوق دیتا با سایر گاوصندوق‌ها در چه چیزهایی است که در حال حاضر این مدل گاوصندوق‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.
گاوصندوق‌های دیتا اصلاً به عنوان محصولات عجیب و غریب شناخته نمی‌شوند.

فقط به دلیل اینکه گاوصندوق‌های دیتا نسوز هستند، مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارند.

گاوصندوق‌های دیتا تفاوت بسیاری با گاوصندوق‌های معمولی دارند. گاوصندوق‌های دیتا می‌توانند در دمای محیط هم میزان متفاوتی داشته باشند.

معمولاً گاوصندوق‌های دیتا از سری گاوصندوق‌های نسوزی هستند.
مشخصات گاوصندوق دیتا به صورتی است که می‌تواند دمای داخلی گاوصندوق را طوری حفظ کند که آسیبی برای لوازم داخلی به وجود نیاید. در واقع دمایی که برای گاوصندوق‌های دیتا در نظر گرفتند، به صورتی است، فضای داخلی آن‌ها از یک دمای خاصی بالاتر نمی‌روند.

گاوصندوق‌های نسوز فقط برای محصولات خاص مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، می‌توانید برای موارد مختلف از گاوصندوق‌های نسوز استفاده کنید.

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید گاوصندوق باید مد نظر قرار دهید، نسوز بودن گاوصندوق است.

گاوصندوق‌های نسوزهایی که در بازار وجود دارند، به صورتی هستند، می‌توانید لوازم متفاوتی را درون آن‌ها نگهداری کنید.

ولی باید بدانید که همه وسایل را نمی‌توانید درون گاوصندوق‌ها قرار دهید. گاوصندوق‌های نسوز متناسب با لوازمی که قصد دارید، درون گاوصندوق قرار دهید، از آن‌ها نگهداری کنید، حساسیتی که لوازم مورد نظر دارند، می‌توانند مقاومت بسیار عالی را در برابر حرارت از خودشان نشان دهند.

باید بدانید که عامل نسوز بودن درون گاوصندوق یک عامل بسیار مهمی است، حتماً باید به آن توجه شود.

متاسفانه بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند قیمت گاوصندوق‌های خودشان را پایین بیاورند، به دنبال این هستند، قابلیت نسوز بودن را از گاوصندوق حذف کنند. باید بدانید با این کار مشکلات بسیار زیادی را برای خودتان به وجود می‌آورید.

گاوصندوق‌های دیتا

3. چه لوازمی را درون گاوصندوق‌های دیتا نگهداری می‌کنند؟

می‌توانید لوازم متفاوتی مانند فلش، سی دی، فلاپی، کارت حافظه، لپ تاپ، موبایل، هارد اکسترنال را درون گاوصندوق‌های دیتا قرار دهید، از آن‌ها محافظت کنید.

طراحی اصلی که برای گاوصندوق‌های دیتا در نظر گرفته‌اند، به صورتی است، این گاوصندوق‌ها بتوانند مقاومت بیشتری نسبت به محصولات دیگر در برابر آتش سوزی داشته باشند.
شما می‌توانید درون گاوصندوق‌های دیتا کاغذ، طلا و جواهر را هم نگهداری کنید.

4. از کجا مطمئن شویم، گاوصندوق دیتای اصل را خریداری می‌کنیم؟

زمانی که قصد دارید، گاوصندوق دیتایی را خریداری کنید، ممکن است با این سوال روبرو شوید: آیا این گاوصندوق واقعاً گاوصندوق دیتا است یا خیر؟
باید یک سری استانداردها اعداد ارقام را بررسی کنید، بتوانید اطمینان به دست بیاورید، گاوصندوق مد نظر شما گاوصندوق دیتا است.

استانداردهایی که برای گاوصندوق‌های دیتا وجود دارد، عبارتند از:

  1. استاندارد ETL
  2. استاندارد ul 125

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

گاوصندوق‌های دیتا

1.4) استاندارد ETL گاوصندوق دیتا

در واقع استاندارد ETL  که برای گاوصندوق‌های دیتا مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک استاندارد بسیار منحصر به فرد نسوز بودن می‌باشد.

گاوصندوقی که توانسته است، استاندارد‌ ETL را دریافت کند، از سری گاوصندوق‌های بسیار با کیفیت است، زیرا استاندارد ETL به عنوان استانداردهای رده بالا برای گاوصندوق‌ها شناسایی می‌شوند.
گاوصندوقی که استاندارد را دریافت کرده باشند، از سری گاوصندوق‌های بسیار ایمن برای حفاظت کالای دیجیتالی به حساب می‌آیند.

درباره گاوصندوق باید بدانید وقتی که گاوصندوق این استاندارد‌ ETL را دریافت کرده باشد، می‌تواند به بهترین شکل ممکن از لوازم دیجیتالی مراقبت کند.

با توجه به توضیحاتی که دادیم، باید متوجه شوید، یکی از نکات مهمی که برای گاوصندوق‌های دیتا وجود دارد، این است که گاوصندوق مد نظر حتماً باید استاندارد‌ ETL را دریافت کرده باشد.

به دلیل اینکه وجود استاندارد ETL برای گاوصندوق‌های دیتا اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر گاوصندوقی توانسته باشد، استاندارد‌ ETL  را دریافت کند، آن را بدنه خودش هک می‌کند.

2.4) استاندارد ul 125

یکی از استانداردهای بسیار مهم دیگری که باید درون گاوصندوق‌های دیتا وجود داشته باشد، استاندارد ul 125 است.
استاندارد ul 125 به این صورت است، گاوصندوق قابلیت نسوز بودن بسیار بالایی دارد.

اگر مطمئن شدید، گاوصندوق استاندارد ul 125 را ندارد، اصلاً گاوصندوق نمی‌تواند مناسب باشد. وجود استاندارد ul دقیقاً همان چیزی است، شما را مطمئن می‌کند، گاوصندوق دیتای مناسبی را خریداری می‌کنید.

گاوصندوق‌هایی که امروزه در بازار وجود دارند، بر اساس نسوز بودن در رتبه‌بندی‌های متفاوتی هستند. میزان تحملی که برای گاوصندوق‌ها در نظر می‌گیرند، بر اساس استاندارد ul بررسی می‌شود.
باید بدانید که طبق استاندارد ul 125 دمای داخلی گاوصندوق در دمای بیرونی 945 درجه به مدت زمان مشخص زیر 50 درجه سانتیگراد مقاومت بالایی را از خودش نشان می‌دهد.
زمان مقاومتی که برای گاوصندوق‌ها در نظر می‌گیرند، با علامت ul 1251hr مشخص می‌شود. اگر درون گاوصندوق مد نظر شما استاندارد ul 125 بود، باید متوجه شوید که این گاوصندوق می‌تواند عملکرد بسیار عالی را به وجود بیاورد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *