خصوصیات گاوصندوق‌ خانگی

امروزه بیشتر افراد به دنبال این هستند، که بتوانند گاوصندوق‌های مناسبی را برای خانه‌های خودشان را خریداری کنند. هدف اصلی که برای خرید گاوصندوق وجود دارد، به این صورت است؛ که بتواند ویژگی و امنیت کافی را برای لوازم و مدارک با ارزش افراد به دست بیاورند.

زمانی که به سراغ خرید گاوصندوق می‌روید؛ شاید به دلیل تنوع بسیار زیادی که برای گاوصندوق وجود دارد، مقداری گیج شوید. قبل از اینکه خرید گاوصندوق را انجام دهید؛ باید فکر کنید، و فکر شده کارهای خودتان انجام دهید.
امنیتی که برای بهترین گاوصندوق وجود دارد، به عنوان یک موضوع نسبی به حساب می‌آید.

متناسب با مواردی که قصد دارید، در گاوصندوق قرار دهید، کاربری گاوصندوق، می‌توانید از گاوصندوق‌های متفاوتی استفاده کنید. مثلاً میزان امنیتی که در گاوصندوق‌های خانگی کوچک برای نگهداری و مدارک کاغذی مورد استفاده قرار می‌گیرند، نسبت به امنیتی که برای گاوصندوق‌های بانکی وجود دارد؛ کاملاً میزان متفاوتی است.

در واقع قبل از اینکه بخواهید گاوصندوق خودتان را خریداری کنید، باید به انواع متفاوت گاوصندوق توجه کنید. متناسب با نیاز و کاربری خودتان یکی از گاوصندوق‌ها را خریداری کنید.

پارامترها و ویژگی‌های متفاوتی هستند، که می‌توانند امنیت گاوصندوق را تحت تاثیر قرار بدهند. شما متناسب با بودجه خودتان و متناسب به کاربری که در اختیار دارید، باید بتوانید یکی از بهترین گاوصندوق‌ها را خریداری کنید.

خصوصیات گاوصندوق‌ خانگی

برای این که بتوانید یکی از بهترین گاوصندوق‌های خانگی را خریداری کنید، باید به نکات مهمی توجه کنید.
مشخصات گاوصندوق خانگی باعث شده است تا از این محصول استقبال زیادی شود، برای ساختن محصولات خانگی که با کیفیت هستند، از آلیاژهای خاص، موارد پیشرفته، الگوریتم‌های پیچیده رمزنگاری و موارد دیگر استفاده می‌کنند.
اما اگر به دنبال این هستید که امن‌ترین محصولی را خریداری کنید؛ باید به دنبال یک سری مشخصه‌های مخصوص بگردید. ویژگی‌های برند هر محصول با برند دیگری یکسان نیست.

خصوصیات گاوصندوق‌ خانگی عبارتند از:

  1. امنیت بالا
  2. سیستم قفل ایمن
  3. زبانه‌های استاندارد
  4. سیستم گلاس

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. امنیت بالا

سوالی که برای بسیاری از افراد وجود می‌آید؛ این است که برای خرید گاوصندوق خانگی چه چیزی می‌تواند بسیار مناسب باشد؟
گاوصندوق‌های بسیار زیبا و کاربردی در بازار وجود دارند، که زمانی که شما تحقیق کنید؛ با آن‌ها روبرو می‌شوید.
سوالی که به وجود می‌آید؛ این است که آیا بودجه کافی برای خرید گاوصندوق دارید؟ آیا می‌توانید یکی از بهترین گاوصندوق‌هایی که در بازار وجود دارد، را خریداری کنید؟

در مرحله اول برای خرید گاوصندوق خانگی باید انتظارات خودتان را مشخص کنید.
مشخص کنید که ببینید چه میزان بودجه برای خرید گاوصندوق در نظر دارید؟
در واقع مهمترین و بهترین گاوصندوق‌های که در بازار وجود دارند، به گاوصندوق‌های وارداتی معروف هستند. گاوصندوق‌های لوسل و ایگل از سری بهترین گاوصندوق‌های وارداتی هستند.
بالا بودن امنیت گاوصندوق‌ لوسل به خاطر ساخت خوبی است که دارد.
البته محصولات لوسل پیشتر به عنوان گاوصندوق‌های دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرند، به همین دلیل قیمت آن‌ها نسبت به محصولات برندهای دیگر بالاتر است.

شاید بدانید که برای تهیه بعضی از گاوصندوق‌ها برند لوسل از طلا استفاده می‌کنند.

2. سیستم قفل ایمن

یکی از موارد بسیار با اهمیت که در تمامی گاوصندوق مخصوص گاوصندوق‌های خانگی اهمیت دارد؛ سیستم قفل گاوصندوق است، انواع دسته‌بندی سیستم قفل گاوصندوق وجود دارد، باید بدانید که سیستم قفل در گاوصندوق لوسل و ایگل توسط برند سامسونگ طراحی شده است.

برند سامسونگ اهمیت بسیار بالایی نیز برای قفل‌های گاوصندوق در نظر گرفته است، این موضوع باعث شده است، تا محصولات لوسل و ایگل از امن‌ترین گاوصندوق‌ها در برابر سرقت به حساب بیاید.

امنیت گاوصندوق‌های لوسل به صورتی است، که حتی در طلافروشی‌ها و صرافی‌ها از این گاوصندوق استفاده می‌کنند. گاوصندوق‌های ایگل از سری گاوصندوق‌های بسیار محبوب برای طلافروشی‌ها به حساب می‌آید.

زمانی که صحبت از امنیت بالا در خانه می‌شود؛ یعنی که شما نیاز دارید، درون گاوصندوق از سیستم قفل بسیار عالی استفاده کنید. یکی از قفل‌های بسیار عالی که درون گاوصندوق وجود دارد، قفل‌های ترکیبی هستند.

قفل‌های ترکیبی سیستم قفل پیچیده‌ای دارند، که درون آن‌ها هم از قفل الکترونیکی و هم از قفل مکانیکی به صورت همزمان استفاده می‌شود.

نکته‌ی بسیار با اهمیتی که درباره قفل‌های ترکیبی وجود دارد؛ این است که قفل‌های مکانیکی که درون گاوصندوق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، نسبت به قفل‌های مکانیکی معمولی پیچیده‌تر هستند.

باز کردن قفل‌های مکانیکی ترکیبی یک کار سخت‌تری است. باز کردن گاوصندوق با قفل ترکیبی فقط در صورتی انجام می‌شود، که رمز مکانیکی و رمز دیجیتال به صورت همزمان وارد شود.

3. زبانه‌های استاندارد

یکی از موارد بسیار با اهمیتی که در گاوصندوق‌ها تاثیرگذار هستند، زبانه‌های گاوصندوق است.

زبانه‌های گاوصندوق در میزان امنیت در برابر آسیب‌های مکانیکی عملکرد بسیار موثری از خودشان نشان می‌دهند. زمانی که زبانه‌های گاوصندوق طراحی درستی داشته باشند، حتی اگر لولا‌ها توسط دستگاه برش دچار آسیب شوند؛ در گاوصندوق در جای خودش باقی می‌ماند و مشکلی برای افراد به وجود نمی‌آید.
انواع برندهای خارجی گاوصندوق مثل برند ایگل، زبانه‌های ثابت و سراسری دارند، که امنیت فوق العاده نیز درون آن‌ها وجود دارد.

زبانه‌هایی که در پشت در گاوصندوق قرار گرفته است، به عنوان یک زبانه سراسری یا ثابت می‌باشد. زبانه‌های ثابت و سراسری غیر قابل برش هستند. معمولاً از زبانه‌های ثابت و سراسری در گاوصندوق‌های دیگر استفاده نمی‌کنند. ولی باید بدانید که نبودن زبانه‌های ثابت نشانه ضعیف بودن گاوصندوق‌های دیگر نمی‌شود. زبانه‌های سراسری ویژگی‌های بالایی دارند، ولی ممکن است در گاوصندوق‌های دیگر از یک مدل دیگر امکانات استفاده کردند؛ تا بتوانند امنیت آن را گاوصندوق افزایش دهند.

سیستم امنیت گاوصندوق آنقدر اهمیت دارد، که به هیچ عنوان نباید آن را نادیده گرفت.

4. سیستم گلس لاک

یکی از سیستم‌های امنیتی که درون گاوصندوق قرار می‌گیرد، سیستم گلس لاک است.
سیستم گلس لاک به عنوان یک سیستم بازدارنده به حساب می‌آید، که به عنوان هشدار از آن استفاده می‌کنند. در واقعیت گلس لاک یک شیشه‌ای است، که در قسمت میانی گاوصندوق قرار می‌گیرد.

سارقین برای اینکه بتوانند به محتویات داخل گاوصندوق دسترسی پیدا کنند، در مرحله اول باید شیشه‌ها را بشکنند. برای اینکه دسترسی غیر مجاز به گاوصندوق به وجود آمده است، گلس لاک می‌تواند عملکرد موثری داشته باشد.

زمانی که گلس لاک شکسته شود، زبانه‌ها تا بیشترین حد ممکن باز می‌شوند، و به اصطلاح گاوصندوق پلمپ می‌شود.
پلمپ شدن گاوصندوق به صورتی است که دسترسی به محتویات درون آن را غیرممکن می‌کند.
باز کردن درب گاوصندوق که پلمپ شده است، حتی برای افراد متخصص و تکنسین‌ها هم بین 4 تا 6 ساعت زمان می‌برد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *