کاربرد گاوصندوق موبایل

افراد همیشه به دنبال راهی برای محافظت از وسایل شخصی و ارزشمند خود هستند تا دیگران نتوانند به آن دسترسی پیدا کرده و یا آسیبی به آن وارد سازند.
گاوصندوق یک اختراع و یک ابداع برای افزایش ایمنی و کنترل دسترسی دیگران به وسایل شخصی و با ارزش می‌باشد. طراحی و ساخت گاوصندوق نیز برای محافظت از وسایل در برابر سارقین و حوادث طبیعی بوده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید گاوصندوق‌هایی وجود دارد که می‌توانید داخل آن‌ها از گوشی همراهتان مراقبت نمایید.
برخی از تولیدکنندگان و افرادی که گوشی همراه وارد می‌کنند نیاز دارند که برای حمل و نقل و جابجایی گوشی از گاوصندوق استفاده نمایند.

با توجه به تنوع گاوصندوق‌های موجود در بازار هر مصرف کننده‌ای که به گاوصندوق برای نگهداری از اموال با ارزشش نیاز دارد بنا به سلیقه و نیاز خودش می‌تواند گاوصندوق مناسب خود را انتخاب و خریداری نماید.
برای خرید و استفاده از گاوصندوق گوشی باید ابتدا هدف و نیاز خودتان را از خرید گاوصندوق بدانید.
آیا شما نیاز به گاوصندوقی دارید که از گوشی موبایلتان نگهداری کنید؟
یا نیاز دارید که گوشی را از دسترس دیگران خارج کرده و اطلاعات آن را حفظ کنید؟
یا فرزند خردسال یا نوجوانی دارید که می‌خواهید دسترسی به گوشی همراه را برای او محدود سازید؟
هدف شما از خرید گاوصندوق موبایل هر چه که باشد گاوصندوقی که مناسب شما باشد متفاوت خواهد بود.

گاوصندوق موبایل چیست

شاید تصور کنید که منظور ما از گاوصندوق موبایل، برخی از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که از اطلاعات تلفن همراه محافظت می‌کنند، اما این طور نیست.

گاوصندوق موبایل دقیقاً یک گاوصندوق برای حفظ و نگهداری از گوشی تلفن همراه می‌باشد.
طراحی گاوصندوق برای نگهداری از موبایل یک امر بدیهی است. زیرا افراد زیادی وجود دارند که اطلاعات و اسناد مهمی را داخل تلفن همراهشان نگهداری می‌کنند. در مقابل افراد زیادی هم وجود دارند که در تلاش برای دزدی و سرقت وسایل ارزشمند دیگران هستند.

امروزه تلفن همراه کاربرد فراوان و متعددی در زندگی افراد دارد. یک تلفن همراه منبع عظیمی از اطلاعات بوده و راهی برای کسب درآمد انسان‌ها ایجاد کرده است.

از طرفی تلفن همراه امروزه به یک همراه تمام عیار مبدل شده است به طوری که استفاده از آن در همه زمینه‌ها به شدت افزایش یافته است. بیشتر افراد بیشترین ساعات خود را به گوشی تلفن همراه سپری می‌کنند.

این موضوع برای افراد خردسال و نوجوانان می‌تواند بسیار مخرب و آسیب‌زا باشد و باعث نگرانی پدر و مادرها شده است.

گاوصندوق موبایل می‌تواند راه حل مناسبی برای این مشکل باشد و از استفاده بیش از حد و طولانی مدت از تلفن همراه توسط فرزندان جلوگیری نماید.

علاوه بر این که گاوصندوق موبایل می‌تواند وابستگی به گوشی همراه توسط کودکان و نوجوانان را کنترل کند از این وسیله می‌توانید برای نگهداری از گوشی همراه مهمانان و همچنین برای مکان‌هایی که باید گوشی از دسترس افراد خارج شود، استفاده کنید. با دور کردن گوشی همراه برای مدتی می‌توانید چند ساعتی را بدون تلفن همراه سپری کنید.

طراحی این گاوصندوق‌ها به نحوی است که یک ساعت درون آن تعبیه شده و به کمک این ساعت می‌توانید زمان خاصی را برای بازگشایی گاوصندوق معین نمایید.

گاوصندوق لوازم دیجیتال

انواع گاوصندوق موبایل

گاوصندوق موبایل به سه نوع متفاوت قابل تقسیم‌بندی می‌باشد:

دستگاه گاوصندوق

این نوع از گاوصندوق‌ها که مخصوص گوشی همراه طراحی شده‌اند، محفظه کوچکی دارند که می‌توان یک یا چند گوشی را درون آن نگهداری نمود.
این گاوصندوق‌ها بیشتر برای والدین کاربرد دارد و با استفاده از این گاوصندوق می‌توانند جلوی اتلاف وقت فرزندانشان را بگیرند.

نرم‌افزار گاوصندوق گوشی

این نرم‌افزار که به نام گاوصندوق موبایل است را می‌توانید روی انواع گوشی همراه نصب کرده و با رمزگذاری، دسترسی به قسمت‌های و بخش‌های گوشی همراهتان را محدود سازید.

گاوصندوق موبایل و وسایل دیجیتال

این نوع از گاوصندوق‌ها مخصوص نگهداری از گوشی موبایل و وسایل الکترونیک دیگر مانند تبلت، لپ تاب و … می‌باشد.

این نوع از گاوصندوق‌ها از ایمنی بالایی برخوردار هستند و معمولاً هم ضد حریق می‌باشند.
این گاوصندوق‌های مخصوص از مقاومت بیشتری نسبت به گاوصندوق‌های معمولی در برابر حرارت و آتش سوزی برای جلوگیری از آسیب به لوازم دیجیتال، برخوردارند.

کاربرد گاوصندوق موبایل بیشتر برای فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی است

نرم افزار گاوصندوق دیجیتال

برنامه گاوصندوق گوشی همراه چیست؟

یک نرم‌افزار و یک اپلیکیشن خاص برای محافظت از اطلاعات گوشی همراه طراحی شده است که این برنامه را می‌توانید از کلیه اپ استورهای موبایل دانلود نمایید.

نام این برنامه Mobile phone dafe است. با دانلود این اپلیکیشن می‌توانید دسترسی به قسمت‌های مختلف گوشی همراه را محدود کنید.

این نرم‌افزار به دلایل امنیتی بازیابی رمز ندارد، پس در هنگام وارد کردن رمز حتماً در جای مناسبی آن را ذخیره نمایید. با استفاده از این برنامه از کلیه عکس ها، فیلم ها، اسناد، اطلاعات و مدارک داخل گوشی خود می‌توانید به خوبی محافظت نمایید.

مزیت این برنامه این است که در صورت ربوده شدن، سارقین نمی‌توانند به اطلاعات تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند. بهتر است کلیه بخش‌های تلفن خودتان از جمله رم و حافظه را با این برنامه رمزنگاری نمایید.

کاربرد گاوصندوق موبایل

گاوصندوق‌های موبایل از نظر ساختار و طراحی مزیت‌هایی دارند که شامل:

مقرون به صرفه بودن

اندازه گاوصندوق‌هایی که برای گوشی همراه طراحی شده‌اند زیاد بزرگ نیست، این گاوصندوق‌ها از سایز متوسط برخوردارند. به همین دلیل قیمت آن‌ها نیز نسبت به سایر گاوصندوق‌ها زیاد نیست.

مقاومت زیاد

این مدل از گاوصندوق‌ها مقاومت خوبی در برابر دما و آتش‌سوزی دارند و از بدنه موبایل به خوبی محافظت می‌نمایند. البته در هنگام خرید این گاوصندوق باید از استاندارد بودن و ضد حریق بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

 

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *