پایداری باتری گاوصندوق

پایداری باتری گاوصندوق یکی از موارد بسیار با اهمیت می‌باشد. منبع تغذیه در گاوصندوق‌ها و بهترین باتری در گاوصندوق چگونه هستند؟ بسیاری از مشتریان هستند زمانی که گاوصندوق را می‌خرند و بعد از مدت زمانی متوجه می‌شوند که باتری گاوصندوق آن‌ها عملکردی مانند قبل ندارد و نیاز دارد تا تعویض شود.

پس به همین دلیل اگر شما اطلاعات درباره با باتری‌های گاوصندوق نداشته باشید نمی‌توانید متوجه شوید که مشکل شما دقیقاً چه چیزی می‌باشد. در ابتدای مقاله قصد داریم بپردازیم که اصلاً چه نوع گاوصندوق‌هایی نیاز به باتری دارند و در این گاوصندوق از چه سیستم قفلی استفاده شده است.

گاوصندوق‌هایی که با تکنولوژی روز دنیا ساخته می‌شوند، یعنی گاوصندوق‌های دیجیتال، گاوصندوق اثر انگشتی و گاوصندوق‌های بیومتریک از سری گاوصندوق‌هایی هستند که برای سیستم عملکرد قفل آن‌ها باتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در محصولات دیجیتالی سیستم قفلی که در گاوصندوق وجود دارد معمولاً هم به صورت عددی و در بعضی موارد به صورت بایومتریک وجود دارد. این نوع از گاوصندوق‌ها امنیت بسیار بالایی دارند ولی برای اینکه بتوانند کار کنند نیاز دارند تا از منبع تغذیه استفاده کنند.

در مواردی این منبع تغذیه می‌تواند باتری باشد و در مواقعی منبع تغذیه مانند آداپتور تامین برق می‌باشد. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که میزان برق گاوصندوق‌ها می‌تواند میزان متفاوتی باشد. همانطور که گفته شد در بعضی از گاوصندوق‌ها منبع تغذیه می‌تواند باتری باشد و در بعضی از مواقع منبع تغذیه گاو صندوق‌ها به صورت آداپتور می‌باشد که برای این موضوع نیاز به جریان برق مستقیم می‌باشد.
در این نوع از گاو صندوق‌ها سیستم رمزگذاری به صورتی می‌باشد که درون آن‌ها فعالیت‌هایی انجام می‌شود می‌تواند انرژی صرف شده متفاوتی را از باتری یا از آداپتور دریافت کند که این موضوع بستگی به نوع گاوصندوق و نوع برق مصرفی آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد.

گاوصندوق‌های دیجیتالی

عمر مفید باتری گاوصندوق چقدر می‌باشد؟

در ادامه قصد داریم بررسی کنیم که باتری گاوصندوق تا چند لحظه می‌تواند عمر کند یا به اصطلاح چقدر می‌تواند کارکرد داشته باشد؟ در مرحله اول زمانی که شما قصد دارید گاوصندوق را خریداری کنید.

بهتر است به مراکز معتبر و نمایندگی‌های اصلی مراجعه کنید؛ زیرا در این مراکز گارانتی‌ها و مسئولیت‌هایی برای شرکت‌ها وجود دارد که این موضوع خرید شما را راحت‌تر می‌کند و در صورتی که برای شما مشکل به وجود آمد شما به راحتی می‌توانید از گارانتی‌ها استفاده کنید. همچنین قبل از اینکه بخواهید گاوصندوق را خریداری کنید درباره محصول و اجزایی که درون آن‌ها به کار رفته است مانند: باتری گاوصندوق‌ها بهتر است حتما با مشاوره‌ای که در این زمینه هستند مشورت بگیرید تا بتوانید یک انتخاب بسیار مناسبی را داشته باشید.

به عنوان مثال امروزه مدل‌های مختلفی از انواع گاوصندوق‌های امنیتی در بازار وجود دارند و شرکت مختلفی آن‌ها را می‌سازند که همین موضوع می‌تواند نمایندگی‌های آن‌ها را نیز مشخص کند. اگر شما برای خرید گاوصندوق به این نمایندگی‌ها مراجعه می‌کنید و می‌توانید محصول خودتان را خریداری کنید. همچنین شما خودتان می‌توانید با سرچ در اینترنت اطلاعاتی را درباره آن اطلاعاتی را به دست بیاورید و یک خرید مطمئنی را برای خودتان داشته باشید. اما درباره عمر مفید باتری‌ها باید بدانید که عوامل مختلفی هستند که روی عمر باتری‌ها تاثیرگذار هستند.
این عوامل عبارتند از: عوامل محیطی، سیستم قفل و میزان استفاده شما از گاوصندوق. در واقع این چند عامل از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی عمر باتری گاوصندوق‌ها هستند.

سیستم قفل چه تاثیری بر عمر باتری گاوصندوق

عوامل محیطی چگونه بر روی عمر باتری تاثیرگذار هستند؟

زمانی که صحبت از عوامل محیطی می‌شود منظور آب و هوا و دمای مکانی است که گاوصندوق در آنجا قرار دارد. اما چه شرایطی برای گاوصندوق‌ها مناسب است و چه شرایطی بد؟

به عنوان مثال اگر گاوصندوق شما در محلی قرار دارد که تغییرات آب و هوا بسیار زیاد است یا اگر شما گاوصندوق را در محیط کارخانه، کارگاه‌های صنعتی قرار دارد باید هر چند ماه یکبار باتری که برای گاوصندوق وجود دارد تست کنید تا ببینید سالم هستند و به درستی کار می‌کنند؛ زیرا در چنین محیط‌هایی معمولاً عمر باتری‌های گاوصندوق بسیار کمتر است.

اما اگر شما از محصولات گاوصندوق در طلافروشی یا گاوصندوق آسانسوری، گاوصندوق بانکی و هتلی استفاده می‌کنید می‌توانید عمر بیشتری را برای باتری گاوصندوق خودتان به دست بیاورید. سیستم قفل یکی از عواملی است که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی عمر باتری گاوصندوق داشته باشد. به صورت کلی دو نوع قفل در گاوصندوق مورد استفاده قرار می‌گیرند که با باتری کار می‌کنند. قفل‌های ساده و قفل‌های موتورایز.

طرز کاری که برای باتری‌های وجود دارد کاملاً با یکدیگر متفاوت است و در قفل‌های ساده شما لازم است تا رمز را وارد کنید و در باز شود و بعد از اینکه کارتان را انجام دادید در را ببندید و سیستم خودش قفل می‌شود. استفاده از این قفل‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید انرژی بیشتری را مصرف کنید؛ پس به همین موضوع می‌تواند در عمر باتری تاثیر گذار باشد.

این یک موضوع کاملاً طبیعی است که اگر شما میزان بیشتری از محصول خودتان استفاده کنید. در نتیجه عمر باتری نیز به میزان کمتری می‌رسد؛ طبیعی است که اگر روزی یک بار از محصول خود استفاده می‌کنید عمرشان کمتر است تا اینکه مثلا ماهی یک بار در گاوصندوق را باز کنید.

اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر برای شما بگوییم؛ فرکانس‌هایی از باتری خارج می‌شوند هر چقدر که این فرکانس‌ها بیشتر باشند. در نتیجه عمر باتری کمتر خواهد شد؛ بهترین کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که زمانی که گاوصندوق خریداری می‌کنید و کاری به آن ندارید بهتر است باتری را از گاوصندوق خارج کنید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *