ویژگی گاوصندوق آسانسوری

ویژگی گاوصندوق آسانسوری از نظر امنیتی، شاخص‌های بی نظیری را در ساخت ارائه داده است. گاوصندوق آسانسوری، شرایط امنیت و ایمنی، بسیار بالایی را برای مشاغل آزاد به وجود آورده است.
از خصوصیات بی نظیر این مدل از گاوصندوق، می‌توان به نگهداری آن‌ها در داخل مغازه و همین طور قرارگیری وسایل در داخل آن اشاره داشت.

این مدل از گاوصندوق، نگرانی بسیار از افراد صاحب مغازه را رابطه با وسایل ارزشمند خود، کاهش داده است. در طلافروشی‌ها تنوع محصولات بسیار زیادی وجود دارد.
به همین دلیل، وجود ویترین برای مغازه طلا فروشی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

و به دلیل همین ویترین آن‌ها معمولاً شلوغ است.

استفاده از گاوصندوق‌ آسانسوری برای طلافروشی‌ها مزیت‌های بسیار زیادی دارد. در زمان بروز یک اتفاق ناگوار، مانند سرقت، می‌توان دکمه ویترین را فشار داد.

به این صورت، آسانسور به طبقه زیرین رفته و در همان جا قفل می‌شود. کاربری موجود برای ساختار گاوصندوق‌های آسانسوری، شبیه درب خزانه است.
این مدل از گاوصندوق، از دسته موارد با اهمیت برای مشتری بشمار می‌آید.

از جالب‌ترین و ایمن‌ترین تجهیزات مورد توجه برای افراد، استفاده از گاوصندوق آسانسوری است. این موضوع برای طلا فروشان اهمیت بسیار زیادی دارد.
در سال‌های قدیم طلافروشان ساعتی را قبل از بازگشایی کامل، اختصاص به چیدمان جواهرات می‌دادند. بعد از اتمام کار و تعطیلی مغازه طلا فروشی، باید ساعتی را برای جمع آوری جواهرات اختصاص می‌دادند.

در زمان رواج و اوج استفاده از گاوصندوق‌های آسانسوری، ایمنی محصولات درون طلا فروشی‌ها افزایش پیدا کرد. صدمه و آسیب در زمان سرقت برای طلافروشان، به شدت کاهش پیدا کرد.

گاوصندوق‌های آسانسوری از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت اول آن، شبیه به گاوصندوق با اندازه بزرگ است.
اندازه آن، برای نگهداری جواهرات و طلاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قسمت دوم، درب آن، که به صورت روکار، ساخته شده است. درب گاوصندوق، قسمت بالایی ویترین به حساب می‌آید.
تفاوتی بین گاوصندوق آسانسوری با گاوصندوق مخصوص طلافروشی‌ها وجود دارد.

گاوصندوق‌ مناسب برای طلا فروشی، منجر به افزایش امنیت بیشتر است. ولی گاوصندوق‌های آسانسوری از نظر ایمنی مقداری پایین‌تر هستند. گاوصندوق‌های طلا فروشی در مغازه‌های طلافروشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جمله دلایل استفاده از گاوصندوق آسانسوری در طلافروشی، حفاظت از نقدینگی بسیار زیاد است.

ویترین طلا فروشی

ویژگی گاوصندوق آسانسوری

در زمان استفاده از گاوصندوق‌های آسانسوری، باید مزیت و ویژگی‌های آن را نیز در نظر داشت.

از جمله ویژگی گاوصندوق آسانسوری عبارت است از:

  1. امنیت بالا
  2. سرعت
  3. استفاده از رمزهای شخصی
  4. قابلیت نسوز
  5. امکانات هوشمند سازی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. امنیت بالا

از ویژگی‌های موجود برای ساختار گاوصندوق آسانسوری، می‌توان به امنیت بالای آن اشاره داشت. برای تهیه این مدل از گاوصندوق، از فولاد با مقاومت بالا و استحکام زیاد استفاده می‌شود.

طراحی و سیستم موجود برای این مدل از گاوصندوق، منجر به بروز امنیت بسیار زیاد برای آن است.
حتی سفارش سازی گاوصندوق، متناسب با نیاز مصرف کننده نیز قابل به انجام است.

تولید و ساخت گاوصندوق با آلیاژهای مخصوص، در قسمت داخلی آن، قابلیت ضد انفجار بودن را به آن‌ها اضافه می‌کند. شاخص استفاده از آلیاژ قدرتمند در ساختار گاوصندوق، منجر به افزایش قدرت و ایمن سازی آن می‌شود.

2. عملکرد عالی

از مزیت‌های بسیار مهم، که معمولاً افراد نسبت به گاوصندوق به آن اهمیت می‌دهند؛ در رابطه با عملکرد آن است.
این نوع از گاوصندوق‌ها سرعت عملکرد بسیار بالایی دارند.

در صورت بروز موقعیت خطرناک و اضطراری، ساختار گاوصندوق در کمتر از ۳۰ ثانیه جمع و در داخل گاوصندوق قرار می‌گیرد. البته در صورت استفاده از گاوصندوق در موقعیت‌های معمولی، این فرایند شکل نمی‌گیرد.

3. استفاده از رمزهای شخصی

در زمان استفاده از گاوصندوق‌های آسانسوری، استفاده از رمز به صورت شخصی، مناسب و بهینه است. کاربری موجود برای این نوع از رمز، به صورت دیجیتالی یا رمزی عددی و اثر انگشتی است.

از متداول‌ترین آن‌ها گزینه‌ اثر انگشتی می‌باشد. البته استفاده از رمزهای حرفه‌ای‌تر، قابلیت بیشتری را از نظر امنیت برای ساختار گاوصندوق به وجود می‌آورد.

4. قابلیت نسوز

طلا و جواهرات نسبت به موارد دیگر حساسیت کمتری در برابر آتش سوزی دارند.
بنابراین بدون هیچگونه نگرانی، باید نسبت به مراقبت از محصولات و لوازم ارزشمند در داخل گاوصندوق، در زمان آتش سوزی، اقدام نمایید.

برای ساخت گاوصندوق آسانسوری، باید قابلیت نصب آن را اجرایی کرد. برای این کار، از سیمان و مصالح ویژه استفاده می‌شود.

می‌شود باید قابلیت نصب وجود نداشته باشد. استفاده از سیمان و مصالح کاربردی در داخل گاوصندوق نسوز، منجر به افزایش دمای آن می‌شود.

طلا فروشی

5. امکانات هوشمند سازی

از ویژگی‌های بسیار مهم، در رابطه با گاوصندوق، هوشمند سازی آن است. هوشمند سازی دستگاه تلفن همراه، منجر به شکل گیری اطلاعات برای آن می‌شود.

متاسفانه در ایران، دستیابی به این تکنولوژی فراهم نشده است. بیشتر شرکت‌های تولید کننده گاوصندوق، به صورت کاملأ سنتی عمل می‌کنند.
از تکنولوژی‌های روز، در ساختار داخلی گاوصندوق استفاده نمی‌کنند.

در صورت استفاده از فرایند هوشمند سازی، با استفاده از آن امکانات و ویژگی‌های بسیار عالی برای گاوصندوق در نظر گرفته می‌شود.

هوشمند سازی برای افزایش امنیت و نگهداری دارایی‌ها ارزشمند، مناسب است.
در زمان خرید گاوصندوق از مدل آسانسوری، باید از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید و ساخت آن، بهره‌مند شوید. گاوصندوق آسانسوری با گاوصندوق‌های معمولی تفاوت‌های بسیار زیادی دارند.

برای خرید آن توجه و دقت زیاد و دریافت زمان بیشتر دو رُکن اساسی است. باید متناسب با نیاز و موقعیت شغلی هر شخص، نسبت به خرید گاوصندوق اقدام کرد.

بهترین راهکار، برای خرید بهینه از گاوصندوق، خرید از شرکت معتبر است. در این زمینه از کارشناسان مربوطه کمک دریافت نمایید.
از تجربه و اطلاعات موجود برای آن‌ها استفاده نمایید.

تمامی این موارد می‌توانند تاثیرگذاری بسیار زیادی داشته باشند. به این شکل، یک خرید بسیار خوب و مطلوب برای گاوصندوق به وجود می‌آید.
هر مدل از گاوصندوق، ویژگی خاص به خود را دارد.

برای گاوصندوق آسانسوری، این مدل، به عنوان یک ساختار متفاوت از سایر گاوصندوق‌ها در بازار است. بیشتر تولید کنندگان، تمایل به تولید گاوصندوق از نوع آسانسوری را دارند.
به هر حال، تولید گاوصندوق، طی سالیان اخیر، فرایند‌های گوناگونی را در جهت تغییر در ساختار، طی کرده است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *