ویژگی‌های گاوصندوق کوچک

آگاهی از ویژگی‌های گاوصندوق کوچک به شما کمک خواهد کرد که بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. گاوصندوق‌های کوچک از سری گاوصندوق‌هایی است که افراد می‌توانند با هزینه کم آن را تهیه کنند و امنیت را برای مدارک و دارایی‌های خودشان به وجود بیاورند. افرادی که در محل زندگی خودشان با محدودیت روبرو هستند.

بهترین انتخابی که می‌توانند داشته باشند گاوصندوق‌های کوچک می‌باشد. امروزه گاوصندوق‌های کوچک در برندهای مختلف و در مدل‌های مختلف تهیه می‌شوند که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

تفاوت سیف باکس با گاوصندوق در ضخامت، ابعاد، جنس و … است و نباید آن‌ها را با یکدیگر اشتباه بگیرید. سیف باکس در واقع جعبه‌های فلزی هستند که رمز دارند و افراد غیرمجاز نمی‌توانند به مدارک و دارایی‌های با ارزش شما دسترسی پیدا کنند.
سیف باکس‌ها معمولا بر خلاف گاوصندوق کوچک در برابر آتش سوزی مقاوم نیستند و نمی‌تواند مقاومت خوبی در برابر دریل و آب نیز داشته باشند و بسیار آسیب‌پذیر هستند.

زمانی که سارق با آن‌ها روبرو می‌شود به راحتی می‌تواند آن‌ها را حمل کند ولی گاوصندوق‌های کوچک به این صورت نیستند.

استفاده از گاوصندوق‌های کوچک برای چه افرادی مناسب است؟
شاید زمانی که شما قصد دارید گاوصندوق کوچک را خریداری کنید به این موضوع فکر کنید که آیا این گاوصندوق می‌تواند برای شما موثر باشد یا خیر؟

نکات مهم برای خرید گاوصندوق کوچک 

ویژگی‌های گاوصندوق کوچک

ویژگی‌های گاوصندوق کوچک عبارت است از:

  1. داشتن فضای کوچک
  2. قیمت کمتر
  3. قابلیت اتصال و رول بولت
  4. نسوز بودن گاوصندوق
  5. امنیت قفل
  6. رتبه امنیت بالا

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. فضای کوچک

یکی از ویژگی‌های گاوصندوق کوچک داشتن فضای کوچک است از همین رو این نوع صندوق‌ها بیشترین کاربرد خانگی را دارند.
گاوصندوق‌های کوچک در فضاهای خانه یا هر فضای دیگری قرار بگیرند فضای کمی را در اختیار افراد قرار می‌دهند؛ پس نمی‌تواند خیلی برای شرکت‌های بزرگ موثر باشد.

در واقع گاوصندوق‌هایی که کوچک هستند در اندازه با گاوصندوق‌های دیگر تفاوت دارند.

ولی از مورد امنیت می‌تواند فضای بسیار مناسبی را برای افراد به وجود بیاورد. یکی از موضوعات دیگری که در گاوصندوق‌های کوچک اهمیت دارد این است که جابجایی آن‌ها بسیار راحت است.

این موضوع برای افرادی که اجاره‌نشین هستند می‌تواند بسیار مناسب باشد و یک وضعیت مناسبی به حساب می‌آید. زمانی که شما به سراغ خرید گاوصندوق می‌روید باید میزان بودجه خودتان را مشخص کنید؛ زیرا میزان بودجه شما تعیین کننده می‌باشد.

2. قیمت کمتر

گاوصندوق‌های کوچک به دلیل همین محدود بودن فضا، قیمت کمتری درباره محصولات دیگر دارند.

در واقع از سری گاوصندوق‌های ارزان به حساب می‌آید. البته باید بدانید قیمت گاوصندوق تحت تاثیر عوامل مختلفی می‌تواند تغییر کند که یکی از این عوامل اندازه می‌باشد.

این اختلاف قیمتی که در بین گاوصندوق‌های کوچک و گاوصندوق‌های دیگر وجود دارد نباید شما را نگران کند.

اگر شما گاوصندوق معتبری را خریداری کرده باشید و درون آن ویژگی نسوز بودن، ضد برش و ضد آب بودن وجود داشته باشد فرقی نمی‌کند که شما چه نوع گاوصندوقی را انتخاب کرده باشید.

نکات مهم برای خرید گاوصندوق کوچک 

3. گاوصندوق کوچک باید قابلیت اتصال و رول بولت داشته باشد

گاوصندوق‌های کوچک همانطور که می‌دانید وزن بسیار پایینی دارند و این موضوع می‌تواند نگرانی را برای خریداران به وجود بیاورد؛ زیرا جابجایی آن‌ها توسط سارق بسیار راحت‌تر است.

برای اینکه شما بتوانید این مشکل را برطرف کنید و به خوبی از گاوصندوق خودتان استفاده کنید لازم است تا گاوصندوق خودتان را به زمین متصل کنید.
در واقع قابلیت رول بولت به تازگی در گاوصندوق‌ها به وجود آمده است که همین موضوع باعث شده است امنیت گاوصندوق بسیار زیاد افزایش پیدا کند.

4. نسوز بودن گاوصندوق

نسوز بودن گاوصندوق از دیگر ویژگی‌های گاوصندوق کوچک است. زمانی که به سراغ خرید گاوصندوق می‌روید باید مطمئن شوید که گاوصندوق شما نسوز هستند.

امروز استانداردهای وجود دارند که شما می‌توانید نسوز بودن گاوصندوق خودتان را متوجه بشویم و به راحتی از میزان نرسیده بودن آن اطلاعات به دست بیاورید.

یک نکته‌ای که وجود دارد این است که قابلیت نسوز بودن در موارد متفاوتی در گاوصندوق‌ها وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید و یکی از مناسب‌ترین را برای خودتان خریداری کنید.

شما می‌توانید برای لوازم با ارزش خودتان برای اسناد و مدارک از گاوصندوق‌های استفاده کنید که استاندارد 350 دارند و برای مدارک شما می‌توانند بسیار مناسب باشند.

اگر شما قصد دارید که لوازم الکترونیکی مانند فیلم، نوار، سی دی و موارد مغناطیسی را درون گاوصندوق قرار دهید و آن‌ها را نگهداری کنید باید بدانید که استاندارد 125 و 150 می‌تواند برای شما مناسب باشد.

نکته‌ای که درباره گاوصندوق‌های نسوز باید به آن توجه کنید این است که مدت زمانی است که این گاوصندوق می‌تواند در برابر دما مقاومت کند چه میزانی است؟

شاید یک گاوصندوق بتواند یک ساعت در دمای 900 درجه باشد یا اینکه گاوصندوق دیگر می‌تواند 20 دقیقه در دمای 700 درجه بماند. این موضوع برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد و شما حتما باید به آن دقت کنید.

نکات مهم برای خرید گاوصندوق کوچک 

5. امنیت قفل

یکی از نکات مهم برای خرید گاوصندوق کوچک، قفل گاوصندوق‌ها می‌باشند. معمولا گاوصندوق‌هایی که قفل دیجیتال اثر انگشتی دارند؛ قیمت درون آن‌ها افزایش پیدا کرده است.
گاوصندوق‌های کوچک معمولا برای افرادی مناسب است که بودجه کمی دارند ولی نیاز دارند تا از گاوصندوق‌ها استفاده کنند. باید بدانید برای خریدن این نوع گاوصندوق‌ها نمی‌توانید از قفل‌های ترکیبی استفاده کنید.

باید شما یک قانون کلی را در نظر بگیرید که این گاوصندوق‌ها سیستم قفل آن‌ها از موارد پیچیده استفاده کردند که این قفل امنیت بیشتری نسبت به قفل‌های دیگر دارد؛ پس از آن می‌تواند یک انتخاب مطمئن برای شما به وجود بیاورد.

شما نسبت به گاوصندوق‌های معمولی می‌تواند بسیار زیادی از آن‌ها استفاده کنید.

گاوصندوق‌های دیجیتال زمانی که شما در مدت ضروری قصد دارید و محتویات درون آن دسترسی پیدا کنید برای شما بسیار مناسب هستند که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. در واقع گاوصندوق‌های دیجیتال به عنوان یک نوع سد برای سارقان به حساب می‌آید که افراد نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

6. رتبه امنبت بالا

یکی از موارد بسیار مهم دیگری که در گاوصندوق وجود دارد رتبه امنیت می‌باشد. در واقع هر چقدر گاوصندوق شما ایمنی بالاتری داشته باشد.

شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید و نگرانی بابت از دست رفتن لوازم با ارزش خودتان نداشته باشید. شما باید بررسی کنید تا ببینید چه نوع استاندارد‌هایی درون گاوصندوق شما وجود دارد.

متناسب با آن گاوصندوق وجودتان را خریداری کنید. در واقع این استانداردهایی که در روی گاوصندوق هستند نشان دهنده میزان امنیت گاوصندوق‌ها هستند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *