مشخصات گاوصندوق ضد گلوله

گاوصندوق‌های ضد گلوله امروزه یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین نوع گاوصندوقی که در بازار موجود است. امنیت گاوصندوق مساله‌ی بسیار مهمی است، مشخصات گاوصندوق ضد گلوله به صورتی است که می‌توانند امنیت بالایی را در اختیار افراد قرار بدهند.

یکی از شرکت‌هایی که ادعا می‌کند بالاترین گاوصندوق ضد گلوله را تهیه کرده است شرکت Brown Safe است.

این شرکت این ادعا را دارد که هیچ یک از محصولاتی که در بازار وجود دارند این امنیت در این سطح را ندارند. در واقع این گاوصندوق با نام ballistic armors شناخته می‌شود که افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

تولیدکننده گاوصندوق ballistic armors با همکاری ارتش ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند تا بتواند امنیت فوق العاده بالایی را برای ساخت گاوصندوق اعمال کند.
همچنین باعث شود تا درون اتاق‌ها و درها امنیت افزایش پیدا کند و در واقع فضایی بسیار خوبی برای گاوصندوق‌ها به وجود بیاید. زمانی که صحبت از گاوصندوق‌های ضد گلوله می‌شود یعنی گاوصندوق‌های در بازار وجود دارند که بالاترین سطح از نظر امنیت هستند.

ممکن است که درون وسایلی که سارق برای سرقت می‌آورد تفنگ وجود نداشته باشد. زمانی که صحبت از گاوصندوق‌های ضد گلوله می‌شود یعنی که ویژگی‌هایی که این محصول دارد نشان می‌دهد که به هیچ عنوان نمی‌از این گاوصندوق‌ها سرقتی را انجام داد.

مشخصات گاوصندوق ضد گلوله

مشخصات گاوصندوق ضد گلوله عبارت است از:

  1. جنس عالی
  2. میزان نفوذ

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

گاوصندوق های ضد گلوله 

1. جنس عالی

در این محصول هیچ تغییری به وجود نیامده است بلکه به دلیل جنس و آلیاژی که در بدن به کار رفته است باعث شده است یا این نوع از گاوصندوق‌ها به عنوان گاوصندوق‌های ضد گلوله تبدیل شود. همانطور که گفتیم برای تهیه بدنه‌ی داخل گاوصندوق‌ها از سخت‌ترین وسایل استفاده می‌کنند تا بتواند این گاوصندوق‌ها را در شرایط متفاوتی مقاوم کنند.

در واقع باید بدانید هرگونه دریل کاری، استفاده از دیلم، ضربه‌های وارد شده برای این نوع از گاوصندوق‌ها غیر ممکن است و اصلاً درون آن‌ها وجود ندارد. زمانی که صحبت از دریل کاری می‌شود و شما قصد دارید تا با استفاده از آن‌ها به این نوع از گاوصندوق‌ها نفوذ پیدا کنید.

باید بدانید کار بسیار سطحی و پیش پا افتاده را انجام داده اید؛ زیرا همانطور که گفتیم این نوع از گاوصندوق‌ها از سری محصولات هستند که درجه امنیت درون آن‌ها به بالاترین سطح قرار دارد.

در نتیجه استفاده از دریل کاری و دیلم اصلاً برای آن‌ها وجود ندارد و باید بدانید این محصول به صورتی است که استفاده از ابزار مکانیکی هوا پرورش و موارد دیگر نمی‌تواند آسیبی را برای آن‌ها به وجود بیاورد.

2. میزان نفوذ

میزان نفوذی که در ریل بر روی صفحه‌های فولادی گاوصندوق‌های متفاوتی وجود دارد که میزان متفاوتی می‌باشد. هر چقدر فولادی که در بدنه گاوصندوق به کار رفته باشد فولاد محکم‌تر و بهتری باشد در نتیجه میزانی دریل نفوذ می‌کند تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

در واقع شما باید بدانید ضخامتی که برای گاوصندوق‌های ضد گلوله به کار می‌رود.

به صورتی است که هیچگونه دریلی به درون آن نفوذ پیدا نمی‌کند و میزان مقاومتی که این نوع از گاوصندوق‌ها دارند به صورت یک‌ساعته می‌باشد و می‌تواند ویژگی بسیار عالی را در اختیار افراد قرار دهد.

جنس اجزای داخلی گاوصندوق اهمیت بسیار زیادی دارد، شما باید بدانید برای تهیه این نوع از گاوصندوق‌ها از ضخیم‌ترین فولاد‌ها استفاده شده است که همین موضوع باعث افزایش کیفیت این نوع گاوصندوق‌ها بوده است.

گاوصندوق های ضد گلوله 

چه کسانی می‌توانند از گاوصندوق‌های ضد گلوله استفاده کنند؟

زمانی که شما به سراغ خرید گاوصندوق می‌روید یکی از مهم‌ترین نکاتی که بررسی می‌کنید این است که با استفاده از گاوصندوق می‌توانید چه میزان امنیت را به دست بیاورید؟

در واقع اهمیت میزان امنیت که به دست می‌آورید از هر چیزی برای شما بیشتر است. همانطور که در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم گاوصندوق‌هایی که در بازار وجود دارند میزان امنیت متفاوتی را به افراد ارائه می‌دهند.

در بین انواع گاوصندوق‌های امنیتی افراد می‌توانند آن چیزی را خریداری کنند که به آن نیاز دارند. زمانی که شما به سراغ خرید محصولاتی می‌روید که به عنوان محصولات ضد گلوله یا فوق امنیتی هستند.

خوب است بدانید که برای ساخت گاوصندوق‌های ضد گلوله از چه متریالی با چه نوع کیفیتی استفاده شده است. در نتیجه کاملاً طبیعی است که قیمتی که برای آن‌ها وجود دارد نسبت به سایر وسیله‌ها نیز بیشتر می‌باشد.

ویژگی‌هایی که درون این نوع از گاوصندوق‌ها وجود دارند آنقدر زیاد است که افراد ترجیح می‌دهند در موارد مختلف از آن استفاده کنند. باید بدانید به دلیل اینکه این گاوصندوق‌ها بسیار خاص و ویژه هستند و تعداد کمی از آن‌ها درون بازار وجود دارند.

در واقع این نوع از محصولات با ویژگی‌های خاص به صورت زیاد در کشور تولید نمی‌شوند و یا اینکه آن‌ها وارد کشور نمی‌شود. معمولاً افرادی که به دنبال این نوع از صندوق‌ها هستند افراد کمی هستند و به همین دلیل تولید انبوه برای بیشتر تولید کننده مناسب نیست.
افرادی که معمولاً به سراغ خرید این نوع از گاوصندوق‌ها می‌روند که قصد دارند امنیت بسیار بالایی را برای گاوصندوق‌های خودشان به دست بیاورند.

وسایلی که درون گاوصندوق‌های خودشان دارند وسایل بسیار مهمی است. این نوع از گاوصندوق‌ها معمولاً در مواردی مناسب می‌باشد که وسیله با ارزش بسیار زیادی وجود دارد.

مثلاً استفاده از گاوصندوق‌های ضد گلوله برای طلا فروشی‌ها یا مغازه‌های این چنینی ارزش بالایی دارد؛ زیرا می‌تواند نگرانی‌های کلی که درباره وسایل با ارزش وجود دارد را برطرف کند.

توصیه می‌شود که هنگام خرید گاوصندوق برای اطمینان بیشتر حتما از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. متاسفانه برخی از افراد سودجو بجای استفاده از کالاهای اصل از کالاهای تقلبی استفاده می‌کنند؛ از همین رو برای اطمینان خاطر لازم است به مراکز معتبر مراجعه کنید.
در نظر داشته باشید که همیشه گران بودن گاوصندوق دلیل بر اصل بودن یا باکیفیت بودن آن نیست.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *