فاکتورهای مقایسه گاوصندوق‌

یکی از راهکارهایی که افراد می‌توانند برای انتخاب گاوصندوق استاندارد از آن استفاده کنند؛ اطلاع داشتن از فاکتورهای مقایسه گاوصندوق‌ می‌باشد اگر بتوانید گاوصندوق‌های متفاوت را با یکدیگر بررسی کنید؛ پس می‌توانید یک انتخاب بسیار بهتری به دست بیاورید.

با بررسی انواع متفاوت گاوصندوق می‌توانید چک کنید؛ چه گاوصندوقی می‌تواند برای شما عملکرد بهتری داشته باشد.

یکی از راهکارهای بسیار عالی که شما متوجه شوید؛ این گاوصندوق برای شما مناسب است، تشخیص درستی داشته باشید؛ این است که گاوصندوق‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. مقایسه به شما کمک می‌کند، نقاط قوت و ضعف گاوصندوق را به خوبی بشناسید؛ با چشم باز خرید کنید.

البته باید بدانید؛ برای مقایسه لازم است، آگاهانه و درست مقایسه را انجام دهید؛ زیرا در غیر این صورت ممکن است با مشکلات زیادی خودتان را روبرو کنید. زمانی که صحبت از محصولات امنیتی و گاوصندوق‌ها می‌شود، باید بدانید که لازم است چه فاکتورهایی را در نظر بگیرید. آیا مواردی که در نظر گرفته‌اید با یکدیگر همخوانی دارند، آیا این موارد درست هستند یا خیر؟

برای انتخاب گاوصندوق موارد بسیار زیادی هستند، باید به آن‌ها توجه کنید.
مواردی مانند نسوز بودن، ضد سرقت بودن و موارد دیگر از سری نکات مهمی هستند، برای گاوصندوق‌ها باید در نظر گرفته شود. حتی جزئیات هم از سری نکاتی است، می‌تواند در انتخاب گاوصندوق تاثیرگذاری بسیار زیادی را به وجود بیاورند.

قبل از اینکه بخواهید گاوصندوق‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید؛ باید نیازها و دغدغه‌هایی که برای خرید انواع برند گاوصندوق مانند گاوصندوق سدید دارید را بررسی کنید.
لازم است؛ ابعاد محصول مورد نیاز خودتان را مشخص کنید؟
اطلاعاتی درباره نسوز بودن، ضد سرقت بودن محصول به دست بیاورید؛ بتوانید یک محصول بسیار با کیفیتی را خریداری کنید.

در مرحله اول باید بررسی کنید؛ ببینید به چه چیزی نیاز دارید. پیشنهادی که ما برای شما داریم این است؛ برای خرید گاوصندوق حتماً به نکات متفاوتی توجه کنید، تمامی جوانب را در نظر بگیرید، بتوانید خرید مناسبی را به دست بیاورید.

مقایسه گاوصندوق‌ها

فاکتورهای مقایسه گاوصندوق‌

زمانی که شما گاوصندوق‌های متفاوت را با یکدیگر بررسی کنید؛ می‌توانید بین انتخاب‌های متفاوت یک انتخاب کلی را در نظر بگیرید از آن استفاده کنید.

با بررسی گاوصندوق‌های متفاوت می‌توانید گاوصندوقی را خریداری کنید؛ به آن نیاز دارید.

قبل از اینکه هر کاری را انجام دهید؛ باید وارد یک فروشگاه گاوصندوق شوید. بررسی کنید؛ چه مواردی را نیاز دارید، بعد متناسب با مواردی که نیاز دارید؛ گاوصندوق‌هایی با آن ویژگی‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

در فروشگاه‌های گاوصندوق مدل‌ها و برندهای متفاوتی از گاوصندوق‌ها وجود دارند، هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های مخصوص به خودشان را دارند.

در این زمان است، شما با بررسی‌هایی که انجام می‌دهید؛ می‌توانید یکی از بهترین و کاربردی‌ترین گاوصندوق‌ها را خریداری کنید از آن استفاده کنید.
باید بدانید گاوصندوق مناسبی می‌تواند برای شما مناسب باشد؛ بتواند دغدغه‌ها و نیازهای شما را برطرف کند.
اصلاً حواس خودتان را به موضوعاتی که برای شما اهمیت ندارند، پرت نکنید.

فاکتورهای مقایسه گاوصندوق‌

فاکتورهای مقایسه گاوصندوق‌ عبارت است از:

  1. توجه به سیستم رمزنگاری
  2. بررسی طراحی قالب و زبانه‌ها
  3. بررسی گواهی‌ها و استانداردها

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. توجه به سیستم رمزنگاری

از اولین مواردی که برای خرید گاوصندوق باید به آن توجه کنید؛ سیستم رمزنگاری درون گاوصندوق است.

شما باید آپشن‌ها و برندهایی که سیستم رمزنگاری درون گاوصندوق‌ها قرار دارد را با یکدیگر بررسی کنید.

در مرحله بررسی سیستم رمزنگاری گاوصندوق باید اطلاعات کاملی درباره قفل‌هایی که درون گاوصندوق قرار می‌گیرند، داشته باشید. یعنی باید بررسی درباره قفل‌های دیجیتال مکانیکی و قفل ترکیبی داشته باشید.
بعد از اینکه نیاز خودتان را درباره قفل گاوصندوق مشخص کردید؛ باید بدانید که چه قفلی برای شما مناسب است.

متناسب با قفلی که نیاز دارید؛ بین گاوصندوق‌های با ویژگی‌های قفل یکسان بررسی انجام دهید. برای بررسی سیستم‌های رمزنگاری به موارد متفاوتی توجه کنید.
این موارد عبارتند از: وجود شاه کلید، تعداد یوزرهای موجود برای قفل، نوع صفحه نمایشگر، دقت و رمز و برند قفل.

ممکن است درسه محصول ابعاد و وزن یکسانی وجود داشته باشد.
از نظر قیمت و امنیت هم یه سطح یکسانی برای گاوصندوق‌ها در نظر بگیرند.
از نظر اتصال به زمین هر سه این محصولات به زمین متصل می‌شوند. ولی چیزی که بین این سه محصول تفاوت ایجاد می‌کند؛ سیستم رمزنگاری این گاوصندوق‌ها می‌باشد.

مقایسه گاوصندوق‌ها

در مدل اول سیستم رمزنگاری که برای گاوصندوق در نظر گرفتند به صورت تمام دیجیتال است؛ یعنی اینکه دقت 6 رقم و صفحه نمایش کیبوردی را روی آن به وجود آوردند. برند سازنده‌ای که برای قفل این گاوصندوق وجود دارد؛ سامسونگ می‌باشد، وظیفه طراحی و تولید این گاوصندوق را در نظر گرفته است.

نوع دوم شباهت بسیار زیادی به نوع اول دارد، ولی تفاوتی که در سیستم رمزنگاری نوع دوم وجود دارد؛ این است، یک کلید کامپیوتری با دقت بسیار بالا برای این گاوصندوق‌ها در نظر گرفتند.

بدون وجود کلید کامپیوتری اصلاً در گاوصندوق باز نمی‌شود. در واقع سیستم رمزنگاری که برای نوع دوم گاوصندوق در نظر گرفتند؛ به نوع ترکیبی به حساب می‌آید، می‌تواند امنیت بالاتری را برای افراد به وجود بیاورد.

در مدل سومی که برای گاوصندوق‌ها وجود دارد؛ سیستم رمزنگاری با مدل‌های دیگر کاملاً تفاوت دارد. این گاوصندوق‌ها به صورتی هستند، کیبورد عدد و حروف دارند؛ یک شاه کلید برای آن‌ها نیز وجود دارد.

دقت رمزنگاری که برای محصول نوع 3 وجود دارد؛ بین 4 تا 16 رقم است. علاوه بر رمز عددی رمز حروفی را هم برای اینکه دقت را افزایش دهند، استفاده کردند.

نکته مهمی که برای گاوصندوق نوع 3 وجود دارد؛ این است، برای آن یک شاه کلیدی را هم در نظر گرفتند.

شاه کلید گاوصندوق در زمان اضطراری یا حتی فراموشی رمز قفل گاوصندوق می‌تواند در گاوصندوق را باز کند.
اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید؛ این است، نگهداری از شاه کلید، اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر این شاه کلید گم شود؛ یک تهدید بسیار بزرگی برای گاوصندوق شما به وجود می‌آید.

مقایسه گاوصندوق‌ها

2. بررسی طراحی قالب و زبانه‌ها

یکی از موارد دیگری که برای بررسی گاوصندوق‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد؛ زبانه‌ها و طراحی قالب گاوصندوق است.

یک باور در میان مشتریان گاوصندوق وجود دارد؛ آن این است که هر چقدر زبانه‌های گاوصندوق بیشتر باشد؛ پس قطعاً گاوصندوق امنیت بالاتری دارد.

اما نکته‌ای که باید بدانید این است، تعداد زبانه‌ها نمی‌تواند تعیین کننده میزان امنیت گاوصندوق باشد.
برای مقایسه گاوصندوق‌ها باید به نوع قالب تعداد در و جنس زبانه‌ها و همچنین محل قرارگیری آن‌ها در توجه کنید.
دو زبانه فولادی و مستحکم در دورترین فاصله‌ها از در قرار گرفته باشند؛ بسیار به عملکرد بهتری نسبت به 6 زبانه پی در پی دارند، جنس آن‌ها مشخص نیست.

3. بررسی گواهی‌ها و استانداردها

برای اینکه بتوانید گاوصندوق‌ها را به خوبی با یکدیگر بررسی کنید؛ باید استانداردها و گواهی‌هایی که روی گاوصندوق وجود دارد، را بررسی کنید.
باید بدانید که این گاوصندوق از چه مرکزی استانداردهای لازم را دریافت کرده است.

گاوصندوق‌هایی که گواهینامه‌های استاندارد از مراکز با کیفیت دارند؛ امنیت بالاتری را برای افراد به وجود می‌آورند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *