شاخص‌های امنیتی گاوصندوق

شاخص‌های امنیتی گاوصندوق به دلیل افزایش سرقت، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل افزایش سرقت، بیشتر افراد، به دنبال راهکار‌هایی برای ایجاد امنیت در ساختار منزل و یا محل کار خود می‌باشند.

گاوصندوق‌ با ویژگی و خصوصیات خود، می‌تواند قابلیت امنیت را به میزان زیادی برای فضای منزل یا سازمان تامین کند. در زمان انتخاب گاوصندوق، دقت به محصولات دیجیتالی، امنیت آن‌ها و حتی شاخص زیبایی و دکوراتیو، از نکات بسیار ارزشمند است.

ساختار گاوصندوق ایمن و استاندارد، باید برای هر رده سنی مناسب باشد. حتی افراد مسن، هم بتوانند به راحتی از ساختار گاوصندوق استفاده کنند.
ساختار گاوصندوق در فضای منزل، باید دارای شاخص جلوه گری مناسب باشد.

از نکات مهم برای دریافت امنیت گاوصندوق دقت به ظاهر آن است. برخی از افراد، تنها فاکتور امنیتی برای ساختار گاوصندوق را، تنها در متریال و مواد کاربردی برای تولید آن می‌دانند.

در صورتی که انتخاب گاوصندوق ایمن، تنها به جنس مواد و متریال آن بستگی ندارد. یک گاوصندوق با شاخص خانگی، باید دارای ساختار هماهنگ با اطراف خود باشد.

برای استفاده از گاوصندوق برای فرایند خانگی، باید از شاخص دیجیتال بهره‌مند شد. گاوصندوق بر خلاف ظاهر بزرگ خود، دارای عملکرد بسیار ظریفی است.
البته عملکرد گاوصندوق، برطرف کننده نیاز مشتری است.

نکات متمایز کننده زیادی بین دو ساختار گاوصندوق دیجیتالی و مکانیکی وجود دارد. در شرایط سخت و اضطراری، بهره‌مندی از گاوصندوق دیجیتالی، برای افراد بسیار ارزشمند و مفید است.

به طور معمول، ساختار گاوصندوق دیجیتالی، به شکل امروزی، از امنیت زیادی برخوردار است. به صورت ویژه، رمز بازگشایی درب گاوصندوق دیجیتالی، به صورت بیومتریک است.
در نتیجه رمز گاوصندوق دیجیتال به نسبت رمز‌های دیگر، به میزان 10 برابر دقت بالا‌تری را به خود اختصاص داده است.

در زمان باز کردن درب گاوصندوق نیازی به استفاده از کلید یا رمز عبور نیست. به کمک اثر انگشت یا اسکن عنبیه چشم، به سادگی می‌توان درب گاوصندوق دیجیتالی را باز کرد.

گاوصندوق کوچک مشکی

شاخص‌های امنیتی گاوصندوق دیجیتال

اولین نکته برای خرید گاوصندوق دیجیتال، دقت به نوع برند آن است. از عامل‌های تاثیرگذار در رابطه با گاوصندوق دیجیتالی، الکترونیکی بودن آن است.

شاخص الکترونیک یک وضعیت بسیار عالی، برای ساختار گاوصندوق دیجیتالی است. عدم وجود طراحی دقیق و تخصصی برای ساخت گاوصندوق دیجیتالی، یک نقطه ضعف بزرگ برای تولید کننده است.

امروزه، راهکار‌های زیادی برای هک گاوصندوق وجود دارد. با هک سازی گاوصندوق، قابلیت دسترسی به بخش داخلی آن، بسیار زیاد است.
فرایند هک سازی گاوصندوق، به میزان قابل توجهی، نفوذ و حرکت به قسمت داخلی آن را افزایش می‌دهد.

به طور معمول برای محصولات دیجیتالی، رمز‌های چند کاره وجود دارد. بنابراین تعداد کاربری برای استفاده از گاوصندوق دیجیتالی نیز بیشتر است.
برای هر کدام از این موارد یک رمز پیش فرض وجود دارد.

ابتدا رمز پیش فرض را به رمز عبور متناسب با گاوصندوق باید تغییر داد. در صورت عدم تغییر رمز گاوصندوق به صورت پیش فرض، از دسترسی افراد به داخل آن به خوبی جلوگیری می‌شود.

گاوصندوق ایستاده مشکی رنگ

توجه به امنیت

از موارد مهم و کلیدی به خصوص در مورد گاوصندوق خانگی، دقت به امنیت آن است. به شکل معمول، رتبه بندی برای امنیت در سطح یک گاوصندوق، استاندارد مناسبی برای ساختار خانگی است.

در صورت ماندگاری گاوصندوق در برابر تحمل ضربه به مدت 5 دقیقه، می‌تواند به قابلیت امنیتی در سطح یک برسد. برای دریافت سطح امنیتی بالا برای ساختار گاوصندوق، ابتدا باید به رتبه بندی آن دقت کرد.
یک گاوصندوق باید در برابر تمامی ابزار‌های مکانیکی یا حتی وجود شدت ضربه‌های زیاد، مقاومت داشته باشد.

از نکات مهم برای برخورداری از گاوصندوق خانگی، دقت به زیبایی و شاخص دکوراتیو بودن آن است. در ساختار گاوصندوق خارجی، فرایند زیبایی و دکوراتیو سازی در آن، به شکل قابل توجهی مقبول و شایسته است.

گاوصندوق دکوراتیو، با ساختار میز هم، کاربرد خود را از دست نمی‌دهد. در بازار ایران معمولاً گاوصندوق‌های دکوراتیو تولید نمی‌شود.
بیشتر گاوصندوق‌های دکوراتیو در بازار داخلی ایران، بیشتر از محصولات وارداتی می‌باشند.

گاوصندوق دیجیتالی و دکوراتیو، هر کدام به نوبه خود ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی دارند.

زدن دکمه گاوصندوق با انگشت

شاخص امنیتی گاوصندوق با ابعاد بزرگ

جدای فرایند نوع و ساختار ابتدایی گاوصندوق، باید به ابعاد آن در کسب بیشتر امنیت دقت داشت. ابعاد گاوصندوق، در یک سطح وسیع، بیان کننده افزایش امنیت برای آن است.

هر چه اندازه گاوصندوق بزرگ‌تر، وزن آن نیز به مراتب بیشتر می‌شود. در صورت افزایش وزن گاوصندوق انتقال آن با مشکل رو به رو می‌شود.
بیشتر افراد، به دلیل وجود وزن سنگین برای گاوصندوق، نسبت به انتخاب آن، تردید دارند.

اما وجود وزن سنگین، یک نکته قابل توجه در رابطه با کسب امنیت برای ساختار گاوصندوق بشمار می‌آید. البته وزن زیاد، تنها فرایند انتقال گاوصندوق را با مشکل مواجه می‌کند.

اما نکته مهم، برای ایجاد امنیت بیشتر برای گاوصندوق، استفاده از یک فضای درست و مناسب برای قرارگیری آن است.
برای ساختار گاوصندوق کوچک، به واسطه حجم و ابعاد کم، نیاز به افزایش وزن، خود یک قابلیت دیگر برای آن می‌شود.

وزن زیاد برای گاوصندوق، سرقت را برای سارقین با مشکل رو به رو می‌سازد. حتی گاوصندوق از نظر ظاهری می‌تواند قابلیت امنیت بیشتر را در برابر سرقت افزایش دهد.

شکل و نوع گاوصندوق بستگی به سفارش مشتری، نسبت به تولید گاوصندوق دارد. بنابراین تنها وزن، فاکتوری برای افزایش امنیت گاوصندوق نیست.
ظاهر آن نیز، یک فرایند کمک کننده در جهت ایجاد امنیت برای ساختار گاوصندوق است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *