تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال چه روش‌هایی دارد؟ سوال مهمی است که شما برای ارتقا دادن امنیت دستگاه نیاز دارید. در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین نوع گاوصندوق‌ها، گاوصندوق دیجیتال است که دارای امنیت بالا و حجم کمی را اشغال می‌کند.

برای تغییر رمز گاوصندوق گنجینه روش‌های مختلفی وجود دارد.
گاوصندوق‌های دیجیتالی دارای صفحه نمایشگر برای نشان دادن رمز وارد شده می‌باشد. چنانچه که رمز را 3 بار پشت سر هم به اشتباه وارد کنید دیگر به مدت 3 دقیقه رمز را نمی‌پذیرد. گاوصندوق سدید مجهز به سیستم قفل شونده است. زمانی که رمز ورد را می‌زنید؛ اما درب دستگاه باز نمی‌شود.

گاوصندوق دیجیتال

روش‌های تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال

راهکار‌های بازیابی رمز گاوصندوق مختلف است، در پاره‌ای از مواقع ممکن است بخواهید که رمز گاوصندوق را به دلایل گوناگون امنیتی بعد از خرید تغییر دهید. این فرایند یکی از روش‌های بالا بردن امنیت گاوصندوق است که منجر خواهد شد تا امنیت دستگاه شما افزایش یابد.
بیشتر افراد بر این عقیده هستند که گاوصندوق‌های دیجیتالی امنیت فوق‌العاده‌ای دارند؛ زیرا در اغلب موارد از حسگرهای لمسی برای رمزدار کردن آن استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه تغییر رمز این دستگاه بسیار سخت است؛ لذا یکی از شیوه‌های راحت در خصوص تغییر رمز گاوصندوق دیجیتالی است که در اختیار شما قرار گرفته است:

یک رمز 6 رقمی که از قبل انتخاب نموده‌اید و مطمئن هستید که آن را از یاد نمی‌برید وارد کنید.
سپس دکمه ستاره را بزنید در پایان بر روی صفحه کلید رمز گاوصندوق دیجیتال را فشار دهید. حال به راحتی می‌توانید ظرف کمتر از چند ثانیه رمز جدید خود را وارد کنید و رمز قبلی را تغییر دهید.

روش باز کردن گاوصندوق رمزدار دیجیتال

هنگامی که رمز گاوصندوق دیجیتال را فراموش می‌کنید نخست دکمه ریست را از داخل گاوصندوق بزنید، سپس رمز 6 رقمی جدید را با استفاده از صفحه کلید وارد کنید و در پایان دکمه مربع را فشار دهید.
برای تغییر دادن رمز گاوصندوق دیجیتال بر روی صفحه نمایش دکمه Again را مجدد فشار دهید و رمز یک بار دیگر وارد کنید در پایان دکمه مربع را فشار دهید.

قفل گاوصندوق Variable

نحوه تغییر رمز قفل گاوصندوق Variable

مدل‌های متفاوت قفل گاوصندوق وجود دارد، برای تغییر رمز قفل این نوع از گاوصندوق‌ها بهتر است از یک سری قفل‌های بعد از بازدید نهایی بر روی 25-25-50 تنظیم کنید.
سپس برای بازگشت قفل به این سه عدد اقداماتی از قبیل: صفحه شماره گیر را 4 نوبت به سمت چپ بچرخانید هنگامی که عدد 25 با اندیس مرکزی در یک ردیف قرار گرفت، نیازی نیست که به چرخاندن صفحه ادامه دهید و بایستید.

صفحه شماره گیر را 3 نوبت به سمت راست بچرخانید. هنگامی که عدد 50 با اندیس مرکزی در یک ردیف قرار گرفت لازم نیست که به چرخاندن صفحه ادامه دهید. در حالی که صفحه شماره گیر را به تدریج به سمت راست می‌چرخانید تا بایستد. در این مرحله رمز قفل گاوصندوق Variable تغییر می‌کند و به حالت اول کارخانه برمی گردد.

طرز کار رمزهای گاوصندوق با یکدیگر فرق دارد، برای همین روش‌های تغییر رمز هم متفاوت است، از دیگر روش‌های تغییر رمز گاوصندوق کلید چند محور است. شما بدون در نظر گرفتن کلید گاوصندوق می‌توانید به سهولت درب آن را باز کنید. زمانی که کلید را داخل قفل استفاده می‌کنید با تغییر وضعیتی که ساختار قفل دارد. برای زمانی که رمز خود را فراموش کردید مجدد بر می‌گردد.

یکی ز روش‌های باز کردن درب گاوصندوق تخریب زبانه قفل با استفاده از ابزار آلاتی از قبیل پوتک است. برای این کار آن را روی لولاهای درب محکم ضربه بزنید و بعد از چند ساعت شیارها و فاصله‌هایی بین درب دستگاه و بدنه آن ایجاد کنید. سپس با استفاده از ابزار دیگری مانند: دیلم و چوب با ضربه به بدنه گاوصندوق بزنید تا درب خم شود. در نهایت امر درب گاوصندوق باز خواهد شد. با تغییر رمز گاوصندوق دیجیتال، 3 عدد دلخواه انتخاب کنید مراقب باشید که آخرین انتخاب شما نباید عددی بین 0 تا 25 باشد.

هزینه باز کردن انواع رمز گاوصندوق بدون آسیب دیدن دستگاه متغیر است. با تولید گاوصندوق‌ها با کیفیت بالا و امنیت فوق‌العاده از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات می‌باشند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *