باز کردن گاوصندوق

باز کردن گاوصندوق قدیمی دیجیتال و کلیدی برای افراد استفاده کننده از آن، باید بسیار ساده و راحت باشد. برخی از گاوصندوق‌ها، دارای ساختار قدیمی هستند. اگر برای باز کردن درب گاوصندوق قدیمی خود دچار مشکل شده‌اید، باید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

روش باز کردن گاوصندوق کلیدی قدیمی مختلف است. با بررسی و ارزیابی شیوه‌های بازگشایی گاوصندوق بدون هیچ دغدغه و نگرانی نسبت به باز کردن درب اقدام کنید.

برای باز کردن درب گاوصندوق، باید نسبت به انواع و مدل‌های آن، نکات متمایز کننده‌ای را در نظر داشته باشید.
اطلاعات کامل در رابطه با گاوصندوق مورد استفاده می‌تواند نسبت به باز شدن آن، کمک کننده باشد. انواع قفل گاوصندوق وجود دارد، نوع قفل گاوصندوق سدید برای باز کردن ساده و آسان آن، بسیار مهم است.

ترفندهای باز کردن گاوصندوق قدیمی با کلید

به عنوان مثال قفل گاوصندوق می‌تواند به صورت مکانیکی، دیجیتالی، کلیدی، الکترونیکی است. بعد از مشخص شدن نوع گاوصندوق، باید از شیوه‌های متعدد استفاده کرد.
با داشتن گاوصندوق قدیمی و باز کردن آن، باید کلید متناسب و استاندارد با آن را همراه داشته باشید. با داشتن آگاهی و دانش لازم برای باز کردن درب گاوصندوق، از خرابی قفل، با پرداخت کمترین هزینه جلوگیری می‌شود. برای این که بتوانید گاوصندوق‌های قدیمی را باز کنید می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید.

مثلاً مشکل بیشتر افراد، برای بازکردن قفل گاوصندوق‌های قدیمی، گم شدن کلید آن است. صرف نظر از مشکل باز شدن گاوصندوق، باید وضعیت خود را مشخص نمایید.
این که زمان مناسبی را برای باز کردن درب گاوصندوق انتخاب نموده‌اید. البته می‌توان با مشاوران در زمینه تعمیرات گاوصندوق خدماتی، بهترین راهکارها را به دست آورد.

ترفندهای بازگشایی گاوصندوق با کلید قدیمی

ترفندهای بازگشایی گاوصندوق بدون کلید

در صورت گم شدن کلید گاوصندوق قدیمی، برای باز کردن درب آن، می‌توان از وسایل دیگری استفاده کرد که شامل:

  1.  سنجاق
  2.  چنگک
  3. سوراخ هسته قفل
  4.  مته قفل

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. نحوه باز کردن گاوصندوق با سنجاق

باید بدانید باز کردن گاوصندوق سدید با ابزار مانند سنجاق کار پیچیده‌ای نیست.
ولی در عین حال یک کار بسیار ساده هم نیست. در واقع این کار باید با مهارت و تجربه انجام شود. برخی از افراد، مهارت لازم در زمینه باز کردن قفل مکانیکی را دارند.
برای باز کردن گاوصندوق اسلحه، باید از ابزار و امکانات ویژه و متناسب با آن، برای باز کردن قفل استفاده کرد.

2. چگونگی باز کردن گاوصندوق با شوک

باز کردن قفل گاوصندوق به همراه شوک، در واقع، یک نوع ساختار شکنی و تغییر در قفل گاوصندوق است. بروز تغییر در گاوصندوق و میزان جا به جایی آن، امکان باز شدن درب گاوصندوق را به شدت افزایش می‌دهد.

البته در این روش، به کار بردن نوع زبانه برای قفل گاوصندوق بسیار مهم است. برای گاوصندوق‌هایی با قیمت بالا و هزینه خریداری زیاد، به کار بردن شیوه گاوصندوق با شوک، برای باز کردن درب مناسب نیست.

ترفندهای بازگشایی گاوصندوق با کلید قدیمی

3. باز کردن گاوصندوق با سوراخ کردن مته

باز کردن قفل با مته، یک سبک و شیوه قدیمی است. در گذشته برای باز کردن قفل گاوصندوق، از مته استفاده می‌کرده‌اند. باید همواره روش‌های متعدد برای باز کردن قفل گاوصندوق را امتحان نمایید. هر شیوه‌ای، کمک کننده برای باز شدن درب گاوصندوق است.

4. روش باز کردن گاوصندوق‌ به کمک کلید

در زمان باز کردن گاوصندوق به همراه کلید، ابتدا باید از افراد با تجربه و با مهارت در کنار خود، استفاده نمایید.
عملکرد باز کردن درب گاوصندوق گنجینه به همراه کلید مشابه با باز کردن درب خانه و یا اتومبیل است.
البته تفاوت‌هایی در قفل به کار برده شده برای قفل اتومبیل، خانه و گاوصندوق وجود دارد.

5. بازگشایی درب گاوصندوق با کلید چند محور

با بیان نام کلید چند محور، با یک موضوع ناشناخته مواجه می‌شوید. اما افراد با مهارت در باز کردن درب گاوصندوق، به شکل حرفه‌ای، در مورد اهمیت موضوع و نوع کاربرد آن اطلاعات دقیقی در دست دارند.

کلید چند محور چیست؟

در واقع کلید چند محور یک نوع از کلید است. کلید چند محور برای باز کردن انواع قفل‌ها، بدون قفل اصلی است. ویژگی شاه کلید گاوصندوق هم همین است، در واقع کلیدهای چند محور، با وارد شدن به قفل، تغییر وضعیت اتوماتیکی را برای ساختار قفل، به وجود می‌آورد.
خار‌های طراحی شده بر روی قفل، به سادگی تغییر حالت می‌دهند. با تغییر شکل دادن خار روی قفل، می‌توان نسبت به باز کردن آن اقدام کرد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *