انواع گاوصندوق‌های کتابی

انواع گاوصندوق‌های کتابی بهترین نمونه برای نگهداری و محافظت از اقلام و اشیایی گران قیمت اعم از طلا و جواهرات، اسناد و مدارک با ارزش می‌باشد.

نخستین گام در زمینه امنیت، مخفی کردن مکان اجناس از دید سارقان است. تکنولوژی و فناوری‌های استفاده شده در این نوع صندوق‌های اماناتی موجب گردیده است تا این گاوصندوق‌ها در دسته گاوصندوق‌های مخفی قرار بگیرند.

گاوصندوق‌های کتابی یکی از جالب‌ترین و خارق العاده‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است و به سرعت مورد توجه خریداران قرار گرفته است. این نوع گاوصندوق‌ها به دلیل طراحی خاص و ویژه‌ای که دارند موجب شده تا از دید سارقان مخفی بماند. بیشتر سارقین زمانی را صرف گشتن کتاب‌های شما ندارند از همین رو تصور نمی‌کنند که گاوصندوق شما در بین قفسه‌های کتاب قرار داشته باشد.

مزایای گاوصندوق کتابی

از مهم‌ترین مزیت‌های گاوصندوق‌های کتابی می‌توان به اشغال کردن کمترین فضا اشاره کرد همچنین به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد حمل و جابجایی آن بسیار راحت است.

گاوصندوق‌های کتابی دارای انواع قفل گاوصندوق هستند. این ویژگی منحصر به فرد موجب شده است تا در هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرند و از پرکاربردترین و پرمصرف‌ترین گاوصندوق‌های موجود در بازار شوند.

این نوع گاوصندوق‌ها برای منازل بسیار کاربرد دارد. این نوع محصول از لحاظ شکل ظاهری و برند تولیدکننده در مدل‌های مختلفی قرار دارد.
گاوصندوق‌های کتابی دارای قفل رمز دار می‌باشند، تاثیر جنس گاوصندوق بر امنیت بسیار زیاد است، بدنه داخلی این صندوق از فلز است باز کردن این صندوق بدون رمز بسیار دشوار و سخت است.

گاوصندوق کتابی

انواع گاوصندوق‌های کتابی

انواع گاوصندوق‌های کتابی عبارتند از:

  1. مدل دیکشنری
  2. برند سدید
  3. طرح رمان
  4. هلیکس

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. گاوصندوق کتابی مدل دیکشنری

گاوصندوق‌های کتابی از لحاظ شکل ظاهری و از نظر قفل در مدل‌های مختلفی قرار دارد.

این محصول از نظر جلد بسیار متنوع است و شما می‌توانید با سایر کتاب‌های خود در قفسه کتابخانه هماهنگ کنید بدون اینکه توجه کسی به آن جلب شود. مشهور‌ترین و شناخته شده‌ترین جلد گاوصندوق کتابی از نوع کتاب‌های دیکشنری است که از جنس گالینگور می‌باشد.

برخی دیگر از مدل‌های گاوصندوق کتابی وجود داشتن برگه‌های واقعی است که در بین برگه‌های کتاب مکانی برای مخفی کردن وسایل و اشیایی گران قیمت مثل پول و طلا است.

لازم است بدانید که گاوصندوق‌های کتابی از نظر نوع قفل با یکدیگر متفاوت هستند به صورتی که برخی از آن‌ها دارای قفل کلید دار و برخی دیگر دارای قفل رمزدار می‌باشند. هر دو این قفل‌ها بسیار قوی و مطمئن و ایمن هستند. گاوصندوق‌های کتابی در شرکت‌های مختلف تولید و به بازار ارائه می‌شود.

گاوصندوق کتابی مدل دیکشنری

2. گاوصندوق کتابی برند سدید

شرکت آرین باکس از برندهای معروف مانند سدید که از کیفیت و ایمنی بسیار بالایی برخوردار است به بازار ارائه می‌کند. این گاوصندوق‌ها در دو مدل در رنگ قرمز و آبی موجود است.

3. گاوصندوق کتابی طرح رمان

یکی از پرفروش‌ترین محصولاتی که در بین انواع گاوصندوق‌های کتابی موجود است تحت این عنوان نامیده می‌شود. این محصول ظاهری شبیه به رمان دارد که باعث می‌شود که کسی به آن شک نکند.

شما می‌توانید با خیال آسوده تمامی اشیای گرانقیمت خود را داخل آن مخفی کنید. این مدل را همانند سایر کتاب‌های دیگر خود داخل کتابخانه نگهداری کنید بدون اینکه نگران لو رفتن آن باشید.
استفاده از گاوصندوق‌های کتابی طرح رمان یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فردترین کارهایی است که می‌توانید سارقان را با این ترفند فریب دهید.

هر زمانی که نیاز داشته باشید می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید بدون اینکه کسی متوجه آن شود. البته نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه نمود این است که اسرار و اطلاعات محرمانه خود را با دیگران در میان نگذارید.

گاوصندوق کتابی طرح رمان

4. گاوصندوق کتابی هلیکس

گاوصندوق کتابی هلیکس یکی از انواع گاوصندوق‌های کتابی است که در نوع خود بی‌نظیر است. این گاوصندوق شباهت زیادی به کتاب دیکشنری دارد. قفل استفاده شده در این محصول از قفل دیجیتال است که ایمنی بسیار بالایی دارد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید جنس این صندوق از فولاد نسوز است و در برابر حرارت تا دمای 800 درجه سانتی‌گراد بسیار مقاوم است. شما می‌توانید از بابت نگهداری طلا و جواهرات همچنین وجوه نقدی خود مطمئن باشید.

گاوصندوق کتابی

مهم‌ترین ویژگی گاوصندوق کتابی

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های گاوصندوق کتابی این است که با اینکه سایز بسیار کوچکی دارد؛ اما طراحی آن به گونه‌ای است که شما می‌توانید آن را در هر مکانی که بخواهید پنهان کنید و اشیای کوچک زیادی را داخل آن مخفی کنید.

لازم است که در هنگام نگهداری از طلا و جواهرات خود در گاوصندوق کتابی حتما اطراف آن را با فویل آلومینیوم کاور کنید.

زیرا این کار باعث خواهد شد دستگاه طلایاب با وجود فویل آلومینیومی متوجه وجود طلا و جواهرات داخل صندوق نشود؛ بنابراین یک جاساز مطمئن و ایمن برای شما خواهد بود.

نکته بسیار مهمی که بایستی در هنگام خرید گاوصندوق کتابی به آن توجه کنید این است که حتما صندوق را انتخاب کنید که دارای قفل اثر انگشتی باشد این کار باعث افزایش امنیت وسایل و اقلام با ارزش شما خواهد بود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *