انتخاب گاوصندوق قابل حمل

روش‌های انتخاب گاوصندوق قابل حمل چیست؟ از سوالاتی است که برای افرادی که زیاد اهل سفر و گشت و گذار هستند ایجاد شود. چنانچه که برنامه‌ای برای سفر یا تفریح دارید فارغ از اینکه به کجا می‌خواهید بروید، چه سفر داخلی یا چه سفر خارجی برای محافظت از اشیا و اسناد مهم و دور ماندن از دست سارقان از صدمه دیدن یا گم شدن وسایل جلوگیری می‌کند.

وسایل و ابزارهایی مانند کارت اعتباری، دوربین، سوییچ خودرو، تلفن همراه و غیره جزء وسایل و تجهیزاتی هستند که در سفر نیاز به مراقبت بیشتری دارند. از همین رو گاوصندوق‌های مسافرتی بهترین مدل هستند. برای اطمینان خاطر می‌توانید از گاوصندوق‌های قابل حمل کمک بگیرید. شاید در طی سفر مکانی که برای شما امن‌تر است و بتوانید که وسایل‌تان را در آن نگهداری کنید تا قابل دسترس‌تر باشد گاوصندوق‌های قابل حمل هستند.

در زمان خرید گاوصندوق باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید؛ به این دلیل که قرار نیست با خرید آن حال خود را به خطر بیندازید و از تعطیلات خود لذت ببرید.

انتخاب گاوصندوق قابل حمل

نکات انتخاب گاوصندوق قابل حمل عبارت است از:

  1. سایز
  2. طراحی

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. سایز

تصمیم بگیرید که چه وسایلی را در گاوصندوق قابل حمل نگهداری کنید و متناسب با آن گاوصندوق موردنظرتان را تهیه کنید. برای حمل بیشتر وسایل به گاوصندوق‌های بزرگ‌تری نیاز داریم. براساس سایز هر وسیله شما نیاز به گاوصندوق بزرگ‌تری دارید احتمالا در حمل و جابجایی آن با مشکلاتی مواجه خواهید شد.

بطری نوشیدنی

2. طراحی

ساختار فیزیکی گاوصندوق تاثیر بسزایی در جلب نظر دیگران دارد. شاید قصد داشته باشید که طرحی شبیه به گاوصندوق‌های قابل حمل کلاسیک اجرا کنید. در حالی که ممکن است در حمل آن با مشکل مواجه شوید و توجه و نظر دیگران را به سمت خود جلب نماید.

این مدل از گاوصندوق‌ها در طرح‌ها و نمونه‌های متنوع طراحی و ساخته شدند. مشابه به یک کوله پشتی هستند که قابلیت ضد آب بودن را دارند به همین دلیل مناسب برای نگهداری از وسایل الکترونیکی نظیر: لپ تاپ، تلفن همراه هستند. اگر نیاز دارید که طلا و جواهرات خود را مخفی کنید می‌توانید گاوصندوق‌هایی مناسب با این کار تهیه کنید.
نوع قفل مورد استفاده متناسب با قیمتی باشد که برای خرید پرداخت می‌کنید. اینکه قفل کلیدی یا قفل الکترونیکی باشد متفاوت است.

گاوصندوق‌های ایمن و عجیب و غریب

گاوصندوق‌های ایمن و عجیب و غریب عبارتند از:

  1. کیف قابل حمل
  2. بطری نوشیدنی
  3. گاوصندوق قابل حمل مستر لوک

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

1. کیف قابل حمل

یکی از نمونه گاوصندوق‌های قابل حمل، کیف قابل حمل است مانند: دوربین عکاسی، ساعت، عینک آفتابی، کلید، تلفن همراه و حتی عینک آفتابی را در آن قرار دهید. با استفاده از یک رمز سه رقمی درب آن را قفل کنید همچنین از لحاظ ایمنی می‌توان اطمینان حاصل نمودن.

جنس کیف قابل حمل از پلاستیک است که در عین حال که بسیار مقاوم و بادوام است از این قابلیت برخوردار است که شما می‌توانید به راحتی موزیک مورد علاقه‌ی خود را هم گوش دهید. هنگامی که تلفن‌هایتان در داخل آن است. این مدل در معرض آب عایق نیست و امکان نفوذ آب به آن وجود دارد.

سیف باکس مسافرتی

2. بطری نوشیدنی

کمتر فردی متوجه می‌شود که یک بطری فلزی نوشیدنی می‌تواند در قالب یک گاوصندوق عمل کند. با باز نمودن انتهای آن مقداری پول نقد، زیورآلات و کلید را به راحتی می‌توانید در آن مخفی کنید.
جالب‌تر این است که شما به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید حتی از آن برای نوشیدن آب یا سایر مایعات دیگر بهره ببرید بدون اینکه آسیبی به محتویات گاوصندوق برسد.

3. گاوصندوق قابل حمل مستر لوک

این نوع گاوصندوق متناسب با وسایل الکترونیکی است. این نمونه دارای ویژگی‌های ضد حریق است که دارای کابل ایمنی است و در صورت ضرورت می‌توانید آن را به صندلی، میله یا هر چیزی مشابه به آن متصل کنید.
این مدل از طریق شرکت تولیدکننده دارای ضمانت نامه است که دارای قفل چهار رقمی است که در برابر ضربه بسیار مقاوم است.

4. سیف باکس مسافرتی

سیف باکس مسافرتی از گاوصندوق‌های سبک، کوچک و مجهز به قفل است که بیشترین کاربرد را در هتل‌ها و مسافرخانه‌ها دارد. از مشخصات سیف باکس‌های مسافرتی می‌توان به یک جداره بودن و استفاده از ورق‌های فولادی با ضخامت استاندارد اشاره کرد. این نوع صندوق‌ها دارای وزنی کمتر از 20 کیلوگرم و امکان جابجایی و حمل دارند.

قفلی که برای این نوع سیف باکس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، قفل کلیدی، رمز دیجیتال و رمز مکانیکی است. سیف باکس‌ها نوعی گاوصندوق‌های قابل حمل هستند که قابلیت نصب و اتصال دارند و براساس وزن سبکی که دارند به سهولت توسط افراد متفرقه قابل حمل نیست.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *